Zou t? Positieve test?

<p>Nou dames het waren spannende dagen na me terugplaatsing van mijn 5 dagen oude blastocyste. Merkte 5 dagen na terugplaatsing al me borsten en trekken in me buik dus was positief. Donderdag was het 6 dagen na tp en had ik best veel zeuren in me buik en gister 7 dsgrn na tp had ik ineens wat slijm met bruin met alleen 2x afvegen heel klein beetje en zeuren rechts en me rug en buik. Schrok en was even een domper. Kliniek gebeld en die zei me normaal was en kon in deze periode en me geen zorgen moest maken en in de gaten houden. Vanmorgen geen last meer en alle tijd geen bruin meer gezien. D8 zal een test te vroeg zijn of toch doen? Mijn borsten knallen en tepels donkerder meer zichtbare aders. Denk ga t doen met het idee nog niets te zien. Dinsdag moet ik bloedtest doen. En ja hoor ik zie een zeer duidelijke streep volgens mij. Geen tuurstreepje zoals ik alle andere 4x had met mijn miskramen rond deze tijd maar een onduidelijke. Zou t dan eindelijk na mijn bezoeken in Spanje, alle kosten en medicijnen zijn vruchten afwerpen? Oh ik hoop t zo. ❣ hou nu al van dit bolleke BO. Zo heb ik t eff genoemd tot we weten wat t is.</p>

Terug
Bovenaan