zou t??

Ik ben vandaag precies 38 weken zwanger en sinds gisteravond rommelt t heel erg. Zou dit dan het begin zijn?? Ik weet niet wat ik moet verwachten want ondanks dat dit mijn 2e is heb ik nooit geen weeen oid gehad haha. Het zit vooral in mijn rug en das niet fijn. Maar als ik dan eenmaal pijn in mijn rug heb gehad dan wordt mijn buik daarna hard. Ik dacht altijd dat dat tegelijk ging. Ben echt een leek wat dat betreft hoor. Het is ook allemaal niet constant of met enige regelmaat, soms zit er een half uur tussen en soms een kwartier. Duurt ook niet zo lang. Nog geen minuut. Ben wel misselijk en moet steeds naar de wc maar miss dat t gewoon voortekenen zijn. Ik zit alleen steeds in mijn hoofd van wanneer moet ik dan bellen he, omdat ze mij gezegd hebben dat ik niet te lang moet wachten maar ik wil ook niet voor niks bellen.
Misschien een wat warrig verhaal maar moest t even kwijt aangezien ik alleen ben met zoonlief omdat mijn man aan het werk is.

xx

Ik heb een soort van kramp maar dan in mijn rug en dan wordt mijn buik hard. Voel het soms ook in mijn buik. En das toch anders dan alleen de harde buiken die ik af en toe had de laatste tijd.

En ik denk ook niet dat er iemand bij mij komt haha ik moet dan naar t ziekenhuis. Maar idd ik zal zo ff met mijn man overleggen die komt zo thuis en dan zullen we eens kijken wat we doen. Miss willen ze een ctg maken.

xx

Komen ze regelmatig? En dan bedoel ik met vaste tussenpozen? Je zou je vk even kunnen bellen horen wat zij ervan vind. Mijn vk zou zeggen afwachten tot ze om de 4-5 minuten komen of als je je niet fijn voelt en dan bellen. Ik hoop voor je dat het doorzet!! Spannend hoor!

Succes meid!
Liefs ciomama

Nee er zit geen regelmaat in maar ik ben meer onzeker om t feit dat ze mij gezegd hebben dat ik niet te lang mag wachten om te bellen. Dus als ik denk dat t begonnen is moet ik bellen maar ja ik weet t niet hahaha. Dat maakt t zo lastig. Dit is trouwens ivm mijn litteken van de keizersnede dus ja dan kunnen ze veel zeggen maar als ik niks zeker weet vind ik t allemaal gewoon doodeng haha.

xx

Kan ik me goed voorstellen ja!! Als je dat mee hebt gekregen zou ik toch bellen. Dan kan ze kijken of er al enige actie is bij je baarmoedermond.

Succes!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan