Zou zo graag willen...

dat ik een paar weken verder ben en de baby voel bewegen... Weet echt wel dat ik zwanger ben, voel me ook zo, maar nu weer wachten tot 5 oktober de echo.. Pff, iedere x zelf voelen is toch beter!

Nou, daar zeg je wat! Zou ook blij zijn als ik een stukje verder was! Vooral dat vermoeide en misselijke gevoel hoeft voor mij niet zo.. Doe mij maar een mooi bol buikje met een kindje wat ik kan voelen!

Hoi meiden,

Ohhhhh zou ook niets anders willen......
Iedereen om me heen heeft het er maar over dat de weken voorbij vliegen, nou het kan wat mij betreft wel wat sneller gaan.
Ik vind dit zulke onzekere weken!
Maar meiden we gaan er met volle moed tegenaan...

Fijn weekend!

Liefs,

Tja, de weken vliegen voorbij... zodra je die eerste 12 tot 18 weken voorbij bent! Die eerste weken kruipen!!!
Maar ach... eerst maar eens de eerste afspraak bij vk op de 18e en dan de eerste echo op de 24e... Kan niet wachten!!!
En die bolle buik... die is bij mij best in opkomst, maar probeer hem nu nog te verstoppen ipv te showen...

Kan helemaal niet wachten tot het leven zo sterk te voelen is dat mijn vriend kan meegenieten en niet meer tegen een ´stille buik´ hoeft te praten ;-)

Liefs,

Terug
Bovenaan