Zouden de beruchte tandjes eraan komen....?? Herkenbaar?

A

Anoniem

Guest
Hallo ladies,

Isis is nu ruim 9 maanden en is al een paar dagen uit haar doen. Ze had donderdag en vrijdag verhoging (is sinds gisteren gelukkig weg) en is ontzettend snel moe. Normaal gesproken slaapt ze 's-avonds best snel, maar nu ligt ze al sinds 19.30 uur te mekkeren. Ik ga er steeds naar toe om haar te kalmeren, maar zodra ik haar neerleg begint het weer. Ze is wel echt moe, eigenlijk de hele dag al (overdag heeft ze wel goed geslapen).

Ik heb het idee dat ik wel wat zie bij haar onderkaakje, maar zeker weten doe ik het niet.
Herkennen jullie hier iets van? Ik heb zelf het idee dat ze er nu toch echt aan moet geloven, wat denken jullie?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
Myrna, mv Isis

Hoi Myrna,

Voel eens met je vinger in haar mondje op de kaak. Als je bobbels voelt dan komen de tandjes er aan!!
Soms als je een vinger "geeft" duwt je kleine meestal je vinger daar in de mond waar er tandjes komen. Dit om lekker te knauwen omdat het pijn doet. Voel op dát plekje maar eens goed..

Billen stuk? Uitslag? Dunne en veel poepluiers?

Welkom in de tandenwereld!!

Esmé mv Kay

zoals ik het lees zit het er aan te komen.
mila heeft zelfs hoge koorts gehad.ze is al de hele week van slag...
ze is met haar boventanden bezig.
ik maak me alleen zorgen,want ze weigerd de fles en krijgt dus te weinig vocht binnen.
ik hoop dat het drinken bij jou kleintje nog goed gaat.
haar ondertanden hebben we nauwelijks iets gemerkt,maar nu dus echt wel met die boven tanden.
succes ermee
piewie

Hee, bedankt voor jullie reacties.
Ach ja, we zullen wel zien wat ervan komt, maar mijn gevoel zegt dat ik binnenkort tandjes mag gaan poetsen!

We gaan alleen morgen op een korte vakantie (midweekje Landal), dus ik hoop dat ze er deze week niet al teveel last van heeft. Als ik dus niet meer reageer is het niet uit desinteresse, maar bij gebrek aan een computer!

Gtoetjes en tot over een weekje!

Myrna

Tandjes is zeker een optie.
Maar ze kan ook last hebben van de warmte.
Heeft ze niet meer poepluiers(of zure)dan normaal?
Succes ermee!
Groetjes Tanja

Nou nou wat een gedoe zeg, dat tandjes krijgen!!
Sinds ik bovenstaande heb geschreven heeft Isis al heel wat ups en downs gehad; de ene dag slaapt ze superveel en de andere dag superweinig, de ene dag is ze vrolijk en de andere dag bloedsjagerijnig... hmmm!! Het is momenteel echt poppetje lacht, poppetje huilt. Volgens mij zit ze  in een megasprong én krijgt ze tanden, fijne combi hoor...

Ik voel wel al een dikke week bobbels onder haar tandvlees en vandaag zag ik wel iets wits zitten (denk ik...) dus ik hoop dat ze nu echt snel doorkomen.

Nou ja, je doet er niks aan dus laat maar komen die handel (heb voor de zekerheid wel al chamodent in huis gehaald...)

groetjes,
Myrna

Terug
Bovenaan