Zouden dit al eerste tekenen van zwangerschap kunnen zijn ?

Hallo Dames,

Voor iedereen die nu zwanger is; gefeliciteerd ! Het is blijkbaar een vruchtbare periode !

Ik heb steeds een zeurend gevoel in mijn onderrug en af en toe pijnlijke borsten. Niet door eraan te komen, maar af en toe zo kloppende steken of een soort brandend gevoel.
Ik heb ook meer afscheiding. Ik ben vandaag al 2 maal naar het toilet geweest omdat ik dacht neeneenee... toch niet ongesteld? Nu al? Maar het bleek witte afscheiding te zijn maar, zeg maar, met hetzelfde gevoel alsof het menstruatiebloed zou zijn.
Mijn eisprong was  3 of  4  dagen geleden. Mijn NOD rond 03 maart.

Zouden dit al eerste tekenen van zwangerschap kunnen zijn?

Bedankt voor jullie antwoorden !
Groetjes

Hallo mama Els,

Hey dat is toevallig. Ikschrijf net een vergelijkbaar stuk op het forum. Heb dezelfde klachten en ook ik moet rond 3 maart weer ongesteld worden. Misschien zijnwe wel tegelijk zwanger?????????????????? Succes met wachten en laat je weten als het zover is?????? Groetjes Cinber    

Dit is echt precies hetzelfde hoe ik me nu voel!! (op die pijnlijke borsten na dan..)
En mijn NOD is ook 4 maart.
Ik hoop dat dit de eerste voortekenen zijn
Veel succes dames en ik hoor het graag!

Hoi hoi.

Net zoals jullie heb ik ook een paar dagen van veel afscheiding, erg wit van kleur.
Ook last van mijn onderrug, maar niet van pijnlijke borsten.
Ik wacht rustig af, ben ook pas 2,5wk met de pil gestopt dus t kan misschien ook van t ontpillen zijn.
Heb al wel veel 'geklust'.
Dames goodluck.

Liefs blondje24

Hoi Dames,

Ik heb mijn NOD 6 mrt. Ik had vorige week t/m zondag een aantal zwangerschapsverschijnselen alleen sinds 2 dagen  niets bijzonders!! Alleen vandaag enorme vreetbuien.. Ik ben net als blondje nog maar pas gesopt met de pil ook 2.5 week. Ik hoop niet dat mijn lichaam mij voor de gek houd.
Hopenlijk zijn we met zijn allen zwanger, succes allemaal!

groetjes pepernootje (irene).

Hopelijk zijn we niet met z'n allen aan het ontpillen. Ik heb vandaag ook last van steken in mn onderbuik. Vind het absuluut niet erg, behalve als ik ongi word. Ik ga 100x naar de wc maar niets...houwe zo!!!

Succes allemaal.

Hoi allemaal,

ik durf het bijna niet schrijven maar zit in hetzelfde schuitje.

10/02 was de eerste dag van mijn laatste regels. Normaal vandaag of gisteren een eisprong en rond 08/03 is mijn volgende NOD.

Ik heb sinds een dag of 2 redelijk wat pijn net onder mijn buik (tussen vagina en buik) en sinds daarnet rugpijn (onderaan zeurderig gevoel). Zijn sinds donderdag 16/02 tot maandag 20/02 wel sterk aan de klus geweest...;-) Dat is toch bijna onmogelijk hé dat ik nu al symptonen zou hebben van een zwangerschap? Aan de andere kant kan de pijn niet van mijn regels komen daar het nog veel te vroeg is.
Normaal gezien heb ik ook elke maand rond deze periode veel slijmen (sorry voor het praatje) en nu heb ik die niet... Snap het niet zo goed hoor.

Ik heb al een kindje van 14 maanden en hebben nog maar sinds 16/02 beslist dat we voor een 2de zouden gaan. Ik zit dus nog in de eerste ronde, wat zeg ik, in de eerste week!

Hopelijk toch allemaal zwanger deze maand...wie weet! Good luck!

Liefs Kaat

Hallo,

Het wachten duurt heel lang, maar toch stiekem blij dat ik de enigste niet ben. Zo hebben we wat steun aan elkaar;

Mijn 'zwangerschapsverschijnselen' zijn vandaag voorbij. Geen zeurend gevoel meer, geen brandende borsten meer.
Maar mijn temperatuur blijft hoog...

We zullen het pas binnen een goede week weten, denk ik. Welke symptomen we nu ook hebben...

Bij mijn eerste zwangerschap had ik helemaal geen verschijnselen. Ik was 5 dagen overtijd en dacht 'tiens', hier klopt iets niet. Test gedaan en zwanger, niet misselijk, niet méér plassen dan normaal, geen pijnlijke  borsten, ... enkel een hééél goede neus...  
Bij mijn  tweede zwangerschap had ik ook helemaal geen verschijnselen. Enkel 1 dag voor mijn NOD voelde ik mij enorm opgeblazen. Op mijn NOD getest een zwanger.

Veel succes met het wachten !

Terug
Bovenaan