Zouden dit ook voortekenen kunnen zijn op bevalling?? Lees aub eff!! maak me druk.

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi iedereen,

Ik ben vandaag 32,1 week zwanger en al een weekje dood moe!! geen puf om op te staan helemaal niks, zelf m,n dochter aandacht geven is soms al te veel, raak sneller prikkelbaar. en kan de hele dag slapen ( al gaat dit niet ivm 1,5 jarige dochter)
Voel me gewoon duf en suf, zonder puf (rijmt ) als of k niet lekker in m,n vel zit! weet niet wat er tegen te doen. Ik weet niet of ik koorst heb. Maar heb wel eens gehoort dat somige een beetje griepig zijn , paar dagen voor ze gaan bevallen??
zou dit zo kunnen?
Weet niet echt wat te doen!

Ben ongeveer 3 weken terug bij gyno geweest , meen toen ook bloed voor bloedarmoede te hebben geprikt maar geen telefoon gahad dat deze toen niet in orde was.
Wie herkent dit nog van een eerdere bevalling?

Liefs,
Marieke

Hoi Marieke,
Probeer je niet te druk te maken. Ik heb dat ook gehad, eigenlijk was ik de hele zwangerschap doodmoe.
Misschien krijg je wel gewoon wel echt griep. Ik zou voor de zekerheid morgen de vk of gyn. bellen.
Succes

Hallo Marieke,

Ik ben bevallen van dochter vorige jaar mei maar ik ben
niet ziek geweest voor ik moest bevallen.
Maar ik weet niet of je dochter nog slaapt tussen
de middag???? Anders pak dan nog even een uurtje
rust tenmiste dat heb ik wel gedaan toen ik rond de 30 wk was.
Maar ja ik had toen nog geen kinderen lopen dus makelijk
gezegd natuurlijk.Maar als zij nog slaapt zal ik daar nog even
van genieten en er heerst een buikgriep dus wie weet
heb je wel een griepje onder de leden maar ik heb niet mee
gemaakt dat je ziek ben voor je bevalling.Maar probeer goed te
rusten al is moelijk anders vraag je ouders/schoonouders om
eens op te passen zodat jij even kunt rusten en even aan je zelf
toe kunt komen want je heb straks alle puf nodig om je kindje
op de wereld te zetten.Heel veel sucses en ik hoop dat je gauw
weer boven op bent.

Groetjes Belinda mama van Marissa 9 mnd.

Hoi mama marieke,

Ik zal me niet zo druk maken.... moeilijk ik weet het...Maar ik weet nog van me vorige bevalling had ik   juist energie voor 10.. En wat echt een duidelijk voorteken was was het verlies van me slijmprop...

Nu ben ik 3 mnd zwanger en ben zo moe en sloom..ook ik heb een zoontje van 2 jaar die erg veel energie (vr)eet,ze zeggen dat het daar door ook komt dat je zomoe bent.

Bel voor de zekerheid gewoon ff de huisdokter of de vk en neem je tempratuur op dan sluit je dat zeker uit of misschien niet.

Als je toch een beetje aan je vermoeidheid wil toe geven schakel iemand in die je ff kan helpen met je kindje of dat ze ff een middagje bij oma of opa kan .

Suc6

Groetjes van meta de mama van Robin en 3 mnd zwanger.

Hallo Marieke,

De klachten die je beschrijft had ik ook. En wat bleek, het was blaasontsteking! Terwijl ik geen last had bij het plassen. Dus als ik jouw was zou ik gewoon even jouw urine laten testen bij de huisarts. Dan weet je het snel genoeg.
Sterkte, Jolanda.

hey,

ik heb precies hetzelfde (heb een dochter van bijna 1 rondlopen die ook erg veel energie kost) vooral dat vermoeide was vervelend, bleek dat ik toch bloedarmoede heb, krijg nu staalpillen voor extra ijzer en ik begin me wel iets beter te voelen.
maar elke zwangerschap is toch weer anders, bij Arwen was ik eigenlijk helemaal niet moe, nu zou ik het liefst de hele dag slapen maar dat gaat helaas niet.
Ik heb nu wel met mijn moeder geregeld dat ze mijn dochter af en toen een paar uurtjes ophaalt (dan gaat ze lekker met haar en de hond wandelen en even naar het winkelcentrum) en dan kom ik toch nog even aan extra rust. Ik ben gek op mijn dochter maar af en toe pauze is wel welkom
Verder ben ik bij mijn eerste bevalling helemaal niet ziek geweest vooraf, dat gevoel van niet lekker in je vel zitten herken ik wel, hou dat van jezelf in de gaten bij mijn dochter bleek ik een postpartum depressie te hebben wat ik eigenlijk door dezelfde klachten in het einde van mijn zwangerschap al een beetje merkte (dat hoeft natuurlijk helemaal niet, maar hou het wel in de gaten) en eigenlijk had ik mezelf en mijn gezin een hoop leed kunnen besparen als ik eerder aan de bel had getrokken na de bevalling (nu ben ik pas na 3 maanden aanmodderen hulp gaan zoeken).
Griep zit trouwens ook een beetje in de lucht nu.Rond de 32e week kun je ook moe zijn of last hebben van harde buiken en weeén omdat je kindje indaald.
Sterkte/succes nog!

Liesbeth
Mama van Arwen (volgende week 1) & 33,2 weken zwanger

Terug
Bovenaan