Zouden het tandjes kunnen zijn?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Nou, hier een uitgeputte mama.
Onze Sven (5,5 maand)begon vannacht te huilen en het houdt niet meer op. Gisteravond wilde hij bij papa zijn groentehapje al niet eten terwijl dat normaal helemaal geweldig vindt.
Vanmorgen zijn koorts gemeten, 38,3C.
Mama's fantastische fruithapje liet hij vervolgens ook naast zich liggen en de fles ging niet helemaal leeg. Echt helemaal niets voor Sven.
Hij heeft de hele dag gehuild en wilde alleen maar bij ons zijn.

Nu zit hij ook heel de tijd met zijn vingertjes in zijn mondje en het lijkt wel of alles wat in zijn mondje komt pijn doet.
Zouden er tandjes aan kunnen komen? Ik zie ze nog niet maar je weet maar nooit.
Wie van jullie heeft hier al ervaring mee want ik zit er wel een beetje doorheen en ik vind het zo zielig voor ons mannetje. Hoe lang kan zoiets duren?

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Dat zou best wel eens kunnen zijn. Je ziet het voornamelijk aan de rode wangen, veel kwijlen en aan de dunne poepluiers. Bij mijn zoontje is net het eerste tandje doorgekomen, hij is nu 15 weken. Vroeg he?! Mijn ander zoontje was er nog vroeger bij. Bij hem kwam zijn eerste tandje door toen hij 12 weken was. Beiden zijn er niet echt ziek van, wat je ook wel eens hoort, maar bij de oudste zijn er inmiddels ook wat kiezen doorgekomen en dat was echt heftig!!
Natuurlijk kan het bij jouw kindje ook zijn dat ie gewoon ff niet lekker in z'n zit. Goed in de gaten houden dus en op tijd een zetpilletje geven of van dat tandenspul van vsm halen, helpt ook wel een beetje. Succes, vooral voor je kleintje!!

Gr.

O ja, en hoe lang het kan duren.. Moeilijk te zeggen, maar zodra er een scherp randje te voelen is, is het tandje er doorheen en dus de 'ellende' voorbij en dan.. op naar het volgend tandje haha!!

quote: Maikje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-01-2008 22:15:52'));

Hoi allemaal,

Nou, hier een uitgeputte mama.
Onze Sven (5,5 maand)begon vannacht te huilen en het houdt niet meer op. Gisteravond wilde hij bij papa zijn groentehapje al niet eten terwijl dat normaal helemaal geweldig vindt.
Vanmorgen zijn koorts gemeten, 38,3C.
Mama's fantastische fruithapje liet hij vervolgens ook naast zich liggen en de fles ging niet helemaal leeg. Echt helemaal niets voor Sven.
Hij heeft de hele dag gehuild en wilde alleen maar bij ons zijn.

Nu zit hij ook heel de tijd met zijn vingertjes in zijn mondje en het lijkt wel of alles wat in zijn mondje komt pijn doet.
Zouden er tandjes aan kunnen komen? Ik zie ze nog niet maar je weet maar nooit.
Wie van jullie heeft hier al ervaring mee want ik zit er wel een beetje doorheen en ik vind het zo zielig voor ons mannetje. Hoe lang kan zoiets duren?

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hey meid, mijn zoontje (04-07-07) heeft sinds 2 weken ook tandjes en heeft precies dezelfde klachten gehad. En inderdaad, je zie niets n ineens voel je een puntje! Nou dan gan de klachten ook vanzelf weg!

Nog effe doorzetten meis! Ey ik ben zelf trouwens op 28-7 jarig! Een mooie dag zou ik zeggen!!!

Succes meis!
X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan