zouden jullie nu al testen?

A

Anoniem

Guest
hoi, dit is mijn eerste ronde en ik had gisteren eigenlijk ongesteld moeten worden.(mocht ik nog aan de pil yijn)  Vandaag nog niks. Maar ja omdat ik geen idee heb hoe lang mijn cyclus is kan het volgende week dan ook nog wel komen?
ik heb wel last van zere tepels, en een weemoedig gevoel in de buik en steeds het idee dat ik wel ongesteld ga worden(dus regelmatig wc checken) maar wie van jullie zou dinsdag een test doen en wie zou nog even tot die week erop wachten voor het geval de cycles geen 28 dagen is.....................??

Ik zou nog even een weekje wachten..
Misschien duurt je cyclus gewoon langer zonder pil..

Maar als je nieuwsgierig bent kun je gewoon een test doen, al is het maar voor je gemoedsrust.

Hallo,

Ik zal je  mijn ervaring vertellen.
Ik zit nu in ronde twee, eerste kindje.
Toen ik voor de eerste keer ongesteld moest worden zonder pil had ik ook allerlei kwaaltjes, nl ook zere tepels, rugpijn en steken in de buik.
Uiteindelijk ben ik toch ongesteld geworden met een cyclus van 29 dagen.
Volgens mij was het bij mij het ontpillen.
Maar misschien is het bij jou wel gelijk raak.  Er zijn er al verschillende jou voorgegaan. ha ha.
Ik zou ook nog ongeveer een weekje afwachten.
Succes en hopelijk heb je binnenkort een positieve test in handen.

Groetjes Gizzymo

Ik vind wachten moeilijk dus ik had een test gehaald. Maar koop er niet meteen een heleboel. Spreek met jezelf af dat je 1 keer in de week mag testen want anders wordt het een hele dure hobby.

Ik snap dat het heel moeilijk is, maar ik zou toch nog even wachten! Je lichaam moet nog helemaal ontpillen, en je kan cyclus kan dan heel erg verschillen. Maar doe vooral waar jij jezelf goed bij voelt!

bedankt voor de reacties....maar ja. hoort het er ook bij dat je nu straks wel wat bloed krijgt ligt van ´kleur dan of verlies je nu helemaal geen bloed meer nu je dan misschien in 1 keer zwanger bent, maar ik wacht nog wel even een week. want ik denk dat mijn ongesteldheid nog wel komt
groetjes

Inderdaad, zou ook nog een weekje wachten hoe moeilijk het ook is.
Als je het echt niet meer red kan je alsnog een testje halen dan weet je het zeker.

Informeer anders bij de dokter wat de reacties kunnen zijn van je lichaam bij het stoppen van de pil. Is altijd handig!

tja, ben niet zo heel erg vaak bij de huisarts te vinden, dus weinig vertrouwensband mee dus ik wacht nog wel even. Ik heb nu wel inmiddels wat donkerbruin bloed op mijn wcpapiertje maar tis niet dat het echt doorzet, Dus of dat betekent dat het nog komt of het is wat anders..

Terug
Bovenaan