zouden jullie zo gaan werken??

Hallo Dames,

Ben vandaag 10 weken en 2 dagen zwanger.
De laatste twee weken voel ik me zo misselijk en afgelopen weekend en vandaag is wel het toppunt.
Moet de hele dag overgeven en voel me zo moe kan niets binnen houden. Ben ook erg duizelig en slap vandaag toch maar gewoon naar mijn werk gegaan. Maar toen ik er eenmaal was had ik er al spijt van. Nu twijfel ik erg of ik morgen wel moet gaan werken of niet. Missschien ook wel zo verstandig om even een weekje rustig aan te doen.
Hebben jullie er varing en wat zouden jullie doen??

Groetjes dipsy

ik zou NIET gaan werken het is ook heel belangrijk om je rust te nemen! en je lichaam is al heel moe & dan ben je er ook nog misselijk bij

ik ben gelukkig niet misselijk geweest maar wel veel moe je moet goed luisteren naar je lichaam!

groetjes Indry

ik ben het eens met indry !!
ik ben ook moe en misselijk maar hoef gelukkig niet over te geven en heb rustig werk gelukkig ben voorwerkster en hoef mijn dames maar te bevooraden en te leiden mar als het erger was zou ik niet gaan werken

groetjes en hopelijk voel je je snel weer beter
kelly

Je moet doen wat je gevoel je ingeeft.
Ik ben de eerste weken ook erg misselijk geweest,hield niks binnen maar ben wel gaan werken.Heb alleen veel op toilet gezeten,maar collega's waren op de hoogte van mijn zwangerschap.
Als jij denkt het gaat echt niet dan moet je lekker thuis blijven.Je voelt de symptomen van je lichaam alleen zelf.

Hoi Dipsy

misschien is het het verstandigste dat je contact met de vk opneemt. Vragen of ze je urine controleren. Ik heb dit afgelopen week gehad en toen bleek me urine niet goed te zijn. Uit eindelijk hebben ze me week geleden moeten opnemen in het ziekenhuis. En heb daar tot vrijdag aan het infuus gelegen. Nu gaat het gelukkig beter. Gister ben ik wel even hele dag misselijk geweest maar nu gaat het wat beter. Ik denk echt dat je beter even contact op kunt nemen want als je paar dagen niks binnen houdt is dit niet goed.
Ik heb zelf van het ziekenhuis krijgen te horen dat ik voorlopig nog niet kan werken en echt rustig aan moet doen.
Hoop dat het gauw beter gaat.

Groetjess Cindy

Ik zou ook niet gaan werken. Het is belangrijk om je rust te nemen. Als je anders moet overgeven en je misselijk voelt ga je toch ook niet? Als je griep hebt ofzo blijf je ook thuis. Als je je nu echt belabbert voelt, gewoon thuis blijven hoor!

Hey Dipsy,

Nou ik zou niet gaan werken als ik jou was hoor!!!
Ik ben nu 9 weken en 2 dagen en sinds vorige week ben ik zo misselijk en moe, ik heb geen werk, wel de opvoeding van een dochter van 7 die naar school gebracht en gehaald moet worden, en dat is al een hele opgave geworden sinds vorige week.
Smorgen moet ik zeker een uur liggen om voor tussen de middag er tezijn en smiddags precies zo en dan savonds weer heel vroeg er in, ik vind het echt niet leuk maar het is even niet anders, ik zou echt naar mn lichaam luisteren als ik jou was meid!!!
misschien voel je je volgende week of morgen al een stuk beter...

groetjes Petra

ik zou ook niet gaan werken als ik jou was
ik werk ook maar 9 uur in paats van 20 uur
heel veel last van me rug
en veel tilwerk etc
2 weken helemaal thuis geweest en sinds vorige week weer 3 uurtjes per dag begonnen
succes

Terug
Bovenaan