Zout????

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden

Ik heb vrijdag of zaterdag mijn NOD. Ben pas in de 3de ronde en vorige maand had ik een cyclus van 29 dagen, daar ga ik nu dan dus maar van uit.
Maar nou heb ik al een week zo vreselijk veel trek!! En zo'n trek in zout? Weet iemand of dat misschien een goed teken is!! Nou heb ik zelf neit echt het idee dat ik zwanger ben hoor! Ik heb namelijk ook geen idee hoe ik me dan zou moeten voelen! Maar normaal ben ik zo'n type die het niet eens merkt als er geen zout op aardappeltjes zit, en nu kiep ik zo ongeveer het hele busje erover heen!!
Beetje vaag maar ja!

Misschien dat iemand mij kan helpen (een hart onder de riem kan geven) of hetzelfde kent?
Ik hoor het wel.

Liefs Faye

Hoi Faye!

Ik krijg altijd een week voordat ik ongi moet worden enorme honger en ook zin in slechte dingen. En misschien is dat bij jou ook het geval dat je dan enorm snakt naar zout!!!
Ik hoop voor jou natuurlijk dat het duidt op iets anders! Maar zo is mijn ervaring.

Spannend voor jullie weer!

Groetjes Suus

hoihoi,

Ik wil je geen valse hoop geven, maar...Ik ben nu 6 weekjes zwanger en ben behoorlijk misselijk. Het enige waar ik zin in heb is...zout. Heb ook af en toe het gevoel dat ik zoute lippen heb! Nogmaals ik wil je hier geen valse hoop mee geven...maar wie weet! Zal voor je duimen.

Liefs Rianne

Terug
Bovenaan