zout

klop t dat je met met veel zout kans maak om je vrucht te verliezen??? ik heb zoiets gehoord t schijnt dat ze dat in die ontwikkelingslanden doen wie weet daar meer van?? dat is toch gevaarlijk ik vraag dit omdat mn vriendin soedans is en die wilt dat gaan doen of ze heeft t al gedaan ja ik weet t klinkt vaag maar t is niet goed toch ik probeer t uit haar hoofd te praten maar zo is haar cultuur en haar besluit staat vast
wie heeft tips voor mij om haar tegen te houwen en dat ik t gewoon uit haar hoofd kan praten ze moet gewoon naar een ziekenhuis toe ja toch
 
Ik begrijp het bericht niet?

Is je vraag nu of zout ongezond is? Hoe bedoel je ' dat ze dat in die ontwikkelingslanden doen'? Wat doen ze daar dan?
 
Ik weet niet of zout een miskraam op kan wekken. Teveel zout is in elk geval niet goed, met name voor je vriendin zelf. Als ze het kindje niet wil, moet ze echt naar de huisarts gaan (voor een doorverwijzing voor het ziekenhuis). Daar kunnen ze op een 'veilige manier' haar zwangerschap beeindigen; dit moet ze echt niet zelf gaan doen (want daar kan ze haar eigen gezondheid mee in gevaar brengen, of het kindje beschadigen terwijl het wel doorblijft groeien (handicap))!!!
Ik hoop echter dat je haar kan overtuigen dat ze het kindje houdt en blij is met de zwangerschap.
 
We hebben in Nederland gelukkig de mogelijkheid tot abortus. Wellicht is dat een betere optie voor jouw vriendin? Ik plak in ieder geval de link naar hun pagina hierachter. Succes met het steunen en helpen van je vriendin. Het lijkt me geen makkelijke beslissing voor haar.
http://www.ngva.net
 
nou sorry waar moet ze het anders vragen op het zwanger worden forum ,waar sommige al heel lang bezig zijn?????
er is nooit het beste forum voor om het te vragen
 
hoi.
je kan ook anoniem naar de GGD. daar kan je een afspraak maken geheel anoniem, voor het eventueel weg te laten halen...
dan hoef je niet naar je huisarts.
succes ermee.
ps: wel een verdrietige zaak hoor...veel sterkte
liefs van sandy
 
Terug
Bovenaan