zoute haring

Ja hoor. Is juist heel gezond, door de vetzuren die erin zitten. Is goed voor de hersentjes van je kindje!! En erg lekker!
Maar zorg er wel voor dat ze echt vers zijn en zoals met veel dingen, met mate.
Liefs en smulse, Nelle
 
Zoute haring is toch rauwe vis?? Ik lust het zelf niet dus weet het eigenlijk niet maar ik geloof niet dat het verstandig is om rauwe vis te eten. Tenzij je weet dat het kakelvers is... Sushi werd mij door de vk afgeraden om te eten.
 
Hallo,

Ik vroeg me eigenlijk ook af of je nou wel of geen rauwe haring mocht eten. Ze zeggen dat het erg gezond is, het was pas op televisie bij het programma de Verloskundigenpraktijk, waar een verloskundige het echt aanraadde, maar dan ook vooral de laatste drie maanden van de zwangerschap, als de hersenen zich het meest ontwikkelen. Toch had ik best moeite met het eten van de rauwe vis toen ik het vervolgens zelf gekocht had.
Lin.
 
Hoi,

Zoute haring. MMMMMM, ik heb er sinds de zwangerschap veel meer trek in. Eet er gemiddeld twee per week.
Zoute haring kan je gewoon eten hoor. Gerookte zalm is een ander verhaal. De verpakte zalm uit de supermarkt kan je beter niet nemen. Deze is namelijk vrij lang houdbaar en dat is het probleem. Je kan beter naar de visboer gaan.
Zoute haring koop ik trouwens ook rechtstreeks bij de visboer.
Dus meis, gewoon lekker smullen, vooral met uitjes erbij!

Groet Suzanne
 
Terug
Bovenaan