Zovaak en zoveel buikpijn...

Ik wordt er niet goed van! Elke nacht heb ik al een week lang buikpijn.. Van die erge menstruatiepijn over mijn hele buik waarvoor je normaal 2 paracetamol inneemt en de hele dag in je bed blijft liggen... Helaas, die paracetamol neem ik niet in (dan zou ik kunnen blijven vreten denk ik) en om nou de hele dag onder de wol te blijven... Neuuhh dat doe ik straks al genoeg in de kraamperiode... Vanaf gister begon de buikpijn al eerder... Zo rond de namiddag... Dus ondertussen alweer buikpijn van 16:00 tot een uur of 05:00 pff

Het zet gewoon niet door in weeen... Baal daar zo van want ik ben moe van het weinige kunnen slapen door de pijn. Maar ook moe van de pijn, ik ben de pijn gewoon moe! Snappen jullie hem nog? Hahahaha

Bekend bij iemand?

Ja, ik heb er ook last van!!
Erg vervelend en zeker omdat het niet doorzet.
Ik heb de hele dag al )sorry voor de details) bloederige of rozige afscheiding. En idd die fijne voorweeen, dus ik hoop dat het dit weekend gaat gebeuren

Ik hoop voor jou ook!
Succes!

Heee... ben je je slijmprop aan het verliezen?

Ik heb heeeeeeeeeel veeeeel maar dan ook echt heel veel slijmverlies. Is alleen helder wit en alleen 's ochtends is het slijmerig/draderig en hoe verder de dag komt lijkt het wel wat droger te worden... Geen idee wat dat is!

Laten we maar hopen op dit weekend, maar ben officieel pas donderdag uitgerekend.. Voor hetzelfde geld duurt het nog een kleine 3 weken.. Ga wel pleiten bij de vk dat dat niet gaat gebeuren.. Ben nu al zo moe!

Betty ik had bij Jeffrey nachten lang buikpijn tot die ene nacht !
Toen wist ik het...hij ging geboren worden en ja hoor ik ben naar het ziekenhuis gegaan en had 5 cm al toen ik daar kwam dus die buikpijn is ergens dus goed voor.

Succes

Ik denk idd dat dat het laatste van slijmprop was. Want vorige week had ik het ook al een keer iets.
Maar aan het eind heb je sowieso meerafscheiding schijnt.
Afgelopen dond bij de vk geweest en die was onvermurwbaar, na al die voorweeen wilde ze niet kijken of het te strippen was. Had geen zin voor de 40 wkn zei ze.
Maar dond word ik sowieso gestript, dan ben ik 40+3. Ik hoop dat het niet nodig is en dat het eerder komt (vandaag of morgen zou leuk zijn).
Gisteravond zat ik ook de minuten te tellen, en kwamen ze best regelmatig. Je wordt er zo taai van!
Betty ik leef helemaal met je mee, die kleintjes hebben het gewoon veel te goed bij ons!!

Oh... mijn verloskundige gaat mij dinsdag strippen, en dan ben ik 39.5 weken! Ik hoop indd ook dat het kind al eerder komt maar heb er ook een beetje een hard hoofd in!

Ze moeten gewoon snel komen MariB!

Ik weet iig zeker dat ik dit niet lang meer volhoud... Heb ondertussen al een week lang niet meer geslapen zonder buikpijn... GAAAAAAAAAAAAAP!

Hallo meiden,

Hier een oktobermama, ik wil jullie even een hart onder de riem steken: heeeeeel veel succes met de laatste loodjes. Ik weet nog goed dat ik het op het laatst ook zo zat was, maarrrrrr het goede nieuws is dat het het ECHT allemaal waard is (ook al denk je dat dat voor jou vast anders is). En uiteindelijk komen alle kindjes eruit en als je dan een paar weken verder bent, dan word je gewoon weer heerlijk je oude 'ik'. Daar geniet ik nu, 15 weken na de bevalling, weer enorm van.

Hmm... nu klinkt het net of ik niet van mijn zoontje geniet, ik geniet van hem het meest, het is echt heerlijk om moeder te zijn, EN het is heerlijk om zelf weer lekker in je vel te zitten!

Nou zet hem op, het is allemaal voor het goede doel!

Terug
Bovenaan