Zoveel boeken! Welke moet ik kiezen?

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Mijn vriend en ik willen vanaf volgende maand proberen zwanger te worden. Nu ben ik op zoek naar een boek over zwanger worden en zwangerschap e.d. Ik kan natuurlijk ook veel op internet zoeken maar een boek vind ik ook wel fijn. Er zijn alleen zo veel boeken!! Wie weet welk boek goed en handig is? En op welke internetsite kan ik veel vinden over zwanger worden enzo?
Wie kan mij helpen??

Groetjes Kleintje83

Hallo,

Op de site www.zwangerstraks.nl staat veel informatie. Daar staat ook een boek op: zwanger worden, het handboek voor kinderwensers en twijfelaars (oid). In dit boek staat hetzelfde als op de site. Dus het aanschaffen van dit boek is eigenlijk onnodig, vindt ik. (Had het boek toevallig al aangeschaft voordat ik op  internet ging zoeken.)

Hoop dat je nog meer bruikbare tips krijgt.

liefs wanda

Hoi,

Ik las tijdens mijn eerste zwangerschap 'Zwanger met ouders van Nu'. Daar stond in wat er van week tot week met mij en mijn kindje gebeurde. Het las lekker weg en er stonden wel wat tips in. Maar het is niet echt een naslagwerk of zo.

Groetjes,

Jetteke

ik zelf heb het boek "ZWANGER" van Anja de Grient Dreux

staat ook van week tot week in met plaatjes over hoe je baby er dan uitziet, tips over voeding, kinderopvang, medische onderzoeken, bevalling, erna, aangifte, namen, zwanger worden etc etc etc
Het enige minpuntje wat ik vond, is dat er te weinig instaat over een kindje verliezen en de miskraam.... aangezien ik dit allebei heb meegemaakt...

Liefs Randy

hoi,

Ik heb het boek; zwanger worden van Mariel Croon.

dit is echt een ontzettend goed boek waar je alles in terug kunt vinden!!

Hoi hoi

Ik zelf heb de boeken "" zwanger" van anja de grient dreux en het   boek zwanger van je eerste kind van de ouders van nu! Di tzijn leuke en informatieve boeken over alles wat je wilt weten tijdens je zwangerschap van A tot Z. Nu heb ik deze boeken al anderhalf jaar en ken ze hihi uit mjn hoofd. Dus je mag ze van mij overkopen ze zien er nog perfect uit dus als je geinteresserd bent laar het even weten scheelt je weer!!!!
mijn wemail is lili025@hotmail

liefs lili

Bedankt voor jullie reacties, hier heb ik zeker wat aan. En Lili ik heb je een mailtje gestuurd. Dus wie weet....

Groetjes Kleintje83

Terug
Bovenaan