Zoveel honger en lekkere trek!!!

Tot nu toe heb ik eigenlijk normaal gegeten. Maar de laatste dagen, oei. Ik heb al een (voor mij) enorme hoeveelheid chips, koek, snoep enz. op. Heerlijk!!!! Nu heb ik ook nog vakantie, dus de hele dag de tijd om aan lekkere dingen te denken! Is het herkenbaar?

Ha ha, heel herkenbaar!!!

Ik heb iedere dag zo veel zin in frietjes en kaassouffles. Maar mijn vriend is aan het lijnen en met een 2-jarige rondlopend kom ik helaas erg weinig aan lekkere dingen toe. Voordeel is wel dat ik daardoor nog geen kilo ben aangekomen...

Maar ik zou zeggen: lekker aan toegeven als het kan en je vooral niet schuldig voelen!

ik heb deze week ook zoete trek terwijl ik van te voren niets op zoet gaf juist hartig.. en eten ging helemaal niet nu krijg ik eindelijk mijn bord avond eten weer op.. Mijn vriend is er erg blij mee hij werd het moe om steeds mijn restjes op te eten

Hahaha! Super. Ik ook ja. Ik hield het expres wat in de hand omdat ik de vorige keer 30 kilo ben aangekomen. Op zich vind ik dat geen punt, maar net de laatste 2 dagen begon mijn buik te "scheuren" en nu heb ik striae. Maar ach mijn buik groeit nu toch al 2 keer zo hard zonder snoepen dus heb bedacht dat het dan vast niet uitmaakt als ik er wel bij snoep ;).

Ik heb ook mega trek in van alles.. en hele erge honger soms.. maar probeer wel op te letten want ik heb nogal aanleg.. ben ook nu al 6 kilo aangekomen maar voor dat ik zwanger werd schommelde mijn gewicht ook wel eens 4 kilo... als ik niet oplet kom ik zo aan nl.
Maar ik heb ook mega trek in frisdrank enz.. en dat had ik nooit dus die suikers werken ook wel mee!!

Ik ben ook een zoetekauw geworden, echt erg. Nu wil ik graag brood met jam of hagelslag en dat had ik eerst haast nooit. Voordeel is nu wel dat ik ineens meer fruit ben gaan eten. Ik ben alleen gevoelig voor hypo's dus teveel suiker mag ik hoe dan ook niet. Ik ben tot nu toe 2,7 kilo aangekomen en 21 weken op weg nu.

Ik ben ook een zoetekauw geworden, echt erg. Nu wil ik graag brood met jam of hagelslag en dat had ik eerst haast nooit. Voordeel is nu wel dat ik ineens meer fruit ben gaan eten. Ik ben alleen gevoelig voor hypo's dus teveel suiker mag ik hoe dan ook niet. Ik ben tot nu toe 2,7 kilo aangekomen en 21 weken op weg nu.

Ik had dat bij mijn eerste ook, bij deze zwangerschap niet. Ik eet ook hele andere dingen dan bij de eerste, toen was het zure haring en allerlei vis en hartigheid nu meer snoep.

Aan de ene kant moet ik bekennen dat het gewicht wat je aan komt niets zegt er kan veel vocht bij zitten. Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap 22 kg aangekomen en na mijn bevalling hield ik daar 12 kilo van over die met bv niet zomaar weg ging.
Wetenschappelijke onderzoeken hebben uitgewezen dat wanneer een moeder meer dan 20 kg aan komt tijdens de zwangerschap een kindje een verhoogde kans heeft op het krijgen van obesitas (en diabetes(?)). Daar heb ik het wel moeilijk mee, om aan de ene kant te zeggen van ach je bent zwanger laat je lekker gaan en aan de andere kant toch mn maat te kennen.

Terug
Bovenaan