Zoveel keus Qua kinderwagens..

wij hebben een quinny freestyle xl
met kantelwiel. helemaal blij mee! rijdt makelijk over grind stoepjes op en af zelfs op sommige strandplekken valt er mee te rijden en het bos. heerlijke kinderwagen dus.
en hebben een duowagen naast elkaar x adventure bruin 4 wieler. 2 voorste zwenk. ook blij mee.

Ik ga ook deze keer voor een zwenkwiel, die dingen kan je met 1 vinger besturen, helemaal super.
Helaas is mijn easywalker door intens gebruik kapot gegaan dus ik ga nu wel kijken voor een ander merk. Ik kijk op marktplaats, lekker goedkoop enzo

Kus

ik ben hier een beetje een kneusje in!

ik wil heel graag zo'n kinderwagen die je ook als auto zit kan gebruiken.

ik heb niet zo veel zin in in de auto weer in een ander zitje bladiebla. maar ik weet nietof ik nu het onmogelijke en onbetaalbare wil :)

iemand tips???
ik weet t namelijk niet meer! je wordt doodgegooid met folders dat ik haast niet meer weet wat nou een redelijke prijs is.

kusje! kneusje

Wij hebben toen met ons zoontje van bekenden de kinderwagen overgekocht, maar die was niet echt meer toonbaar. Kringloop was er blij mee :)

Weer wat gesurft op marktplaats en weer een mooie quinny (3wieler) gekocht. Hij ziet er nog mooi uit en het was een net gezin.

Ik vind het zonde om er veel geld aan uit te geven. Ik geef liever meer geld uit voor een goed bed en matras bijvoorbeeld. Ons zoontje lag maar heel kort in de 'bak', dus toen was ik helemaal blij met onze keuze. Als ik even ging shoppen nam ik makkelijker de buggy (mc claren) mee in mijn kleine autootje.

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan