Zoveel kraamzorg bureaus?!

Hallo,

Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje en ik ben 15 weken en 6 dagen zwanger.

Volgens mijn verloskundige moet ik dit week al een kraamzorg kiezen en het door geven aan mijn verzekering.

Omdat het mijn eerste kindje wordt, heb ik nog niet veel ervaring en kwam achter dat er vele kraamzorg <span style="font-size: 12pt; font-family: Helvetica;">bureaus zijn. </span>

Welke moet ik kiezen ? En wat is jullie ervaring of aanrader ?

Liefs,

Sara

Lig er aan waar je woont en regio , zoek op Google naar een kraambureau bij jouw in regio zo heb iknaar gezocht en die waren er belagelijk veel , ik heb gekozen door hand van recensies en ervaringen bij andere en hoe uitgebreid en hoeveel informatie oo hun website stond daarnaast heb ik een paar gebeld en gevraagd naar meer informatie . En zo kwam ik op de mijne terecht waar ik erg tevreden over was , vandaag toevallig weer aangemeld voor mij tweede kindje ben nu 12 wk dus ik ben ruim op tijd .

Ja zo ben ik het ook aan de doen, alleen omdat er zoveel zijn ben ik niet zeker welke ik moet kiezen. Ik zoek ook in mijn regio en zie overal veel informatie op hun website, maar toch weet ik het even niet..

Bedankt voor de reactie terug

Sara

Afgelopen maandag had ik een afspraak bij de verloskundige, die vertelde alleen dat ik zelf moest kiezen en dat het eigen keus was.. ze had haast merkte ik en nam de tijd niet voor om daarover te praten.

Bedankt voor de reactie terug

Sara

Terug
Bovenaan