zoveel last van obstipatie

Weer zo'n lekker zwangerschapskwaaltje. Ik herken het van mijn tweede zwangerschap, maar wat is het vervelend zeg. Obstipatie en niet zo''n beetje ook. Ik heb al van alles geprobeerd. Peperkoek, fruit, koffie, veel water drinken, maar het helpt geen donder. Ik kan gewoon niet naar de wc. Bij de vorige zwangerschap heb ik aan de lactulose gezeten en ik had zo gehoopt dat dat nu niet nodig was, maar ik slib langzaam gewoon dicht. Morgen toch maar even de ha bellen en om een drankje of poedertje vragen en hopelijk kan ik dan snel weer gewoon naar de wc.
 
Hay meisie,

Das vreselijk vervelend én pijnlijk......bij mij is het zo nu en dan. Als ik dan weer moet poepen pffffffffff nou dan is het een pijnlijke klont die ik er bijna niet uit krijg. Sorry voor de uitleg maar zo is het.

Ik moet er dan ook niet aan denken dit steeds te hebben.........ik eet wel sinds een paar weken om 20.00 uur twee bruine boterhammen. Misschien dat het daarom beter gaat...

Succes meisie....liefs
 
Oh volgens mij hebben veel vrouwen daar last van, in het begin van de zwangerschap had ik geen problemen maar nu begint het te komen.
en zoals hier boven beschreven wordt dat ervaar ik ook zo zit soms met tranen in me ogen op de wc en week later gaat het weer beter heel apart.

succes allemaal
 
Oh vreselijk! Hier nog eentje. Ik zit soms een partij te persen dat de tranen er van in m'n ogen schieten en dan komt er zo'n kogelharde min-drol uit! haha!
 
Ik heb juist eindelijk normale ontlasting tijdens mijn zwangerschap! Ik heb colitis ulcerosa (chronische darmziekte) en ben blij dat ik nu eens gewoon normale harde ontlasting heb ;-)

Mijn zwangerschap helpt dus; de klachten zijn nu minder als wanneer ik niet zwanger ben.

 
volgens mij heb ik de gouden tip gevonden. Ik had op internet iets gelezen over gebroken lijnzaad, te koop bij natuurwinkel. Iedere avond neem ik een bakje vla met dat spul er door heen en sinds ik dat doe kan ik iedere dag normaal naar de wc. Dus, proberen kan altijd! Ik voel me in ieder geval 5 kilo lichter.
 
Terug
Bovenaan