Zoveel NOD's

A

Anoniem

Guest
Ik zie hier heel veel berichtjes over NOD's. Maar zijn er hier ook meiden/vrouwen die (net als ik) gewoon niet weten wanneer dat is omdat ze (nog) niet regelmatig zijn?

Ben sinds augustus bezig, sinds januari ongesteld, eerst 32 dagen, toen 45 en zit nu al op 50...

Heb al heel de week het gevoel dat het gaat komen maar er komt maar niks.

En ik durf eigenlijk geen test te doen omdat ik geen zin heb ik die teleurstelling. Maarja, dat afwachten vergt ook een hoop energie.

Wanneer doen jullie je testen? Als je niet weet of je "overtijd" ben bedoel ik.

Ik ben vorig jaar september met de pil gestopt en sindsdien schommelt mn cyclus van 26 dagen tot 38 dagen en de eerste keer na de pil was t geloof ik zelfs 21 dagen dus ik ga deze ronde voor de ovulatie testen om wat meer inzicht te krijgen in mn cyclus en of ik uberhaupt wel een eisprong heb.:)

Hallo,

ik ben zelf pas gestopt met de pil en ben erg benieuwd of ik net als voor de pil nu ook zo'n ongeregelde menstruatie zal krijgen. Een collega van mij vertelde dat ze ook steeds zo ongeregeld ongesteld was. Soms na 28 dagen en soms sloeg ze zelfs een maand over en toch is ze nu zwanger.

groetjes Wendy

Hoi

Ik ben nu 14 maanden gestopt met de pil, de eerste twee maanden waren nog niet geregeld soms eerder dan 28 en soms iets later na die twee maanden ben ik het steeds op tijd geweest, telkens 27 dagen ertussen en op de 28ste de rd, heel netjes volgens mij als je meer dan tien jaar geslikt hebt, heb het nu 1 keer gehad dat ik het eerder werd, dan das vorige maand, en 1 keer was ik overtijd en toen dacht ik natuurlijk dat ik zwanger was maar helaas...

Nu wacht ik op mijn nod 11 mei, heb het gevoel dat het deze keer wel raak is maar ja je lichaam kan je zo voor de gek houden dus ik wacht het maar af...
Ik had ook een topic zie zes dagen voor mijn nod en voel me zo anders.
LIefs

Terug
Bovenaan