zoveel pijn dat ik haast niet kan eten!!!

hallo allemaal!

ik ben nu 10weken en 2 dagen zwanger...maar de laatste tijd heb ik zoveel maagpijn dat ik haast niet kan eten!!!de dokter geeft me allerlei middeltjes om de maagpijn te stoppen maar nu maak ik me eigenlijk zorgen om me baby!maar anderhalve week geleden hebben ze een echo gemaakt en dat zag er heel goed uit, het kindje groeide perfect, en vrijdag moet ik gelukkig naar de verloskundige....maar hebben jullie misschien tips wat ik het beste kan eten?want ik ben 18 en weet nog niet zoveel van zwangerschappen!!!alvast bedankt allemaal!
 
hoi,

ben je bang dat die medicijnen schadelijk zijn voor je baby? je huisarts weet toch hopelijk wel dat je zwanger bent? dan geeft ie je ook medicijnen die je dan mag gebruiken.
anders kan je nog altijd in de apotheek vragen of het veilig is.
ik slikte ook medicijnen in mijn zw.schap. kan niet alijd kwaad hoor.

groetjes van sandy
 
hey, ja dat is niet zo fijn als je last hebt van je maag, kun je wel eten en drinken binnen houden of gaat dat ook niet, ik had namelijk dat ik continue moest overgeven en daardoor kreeg ik ketonen in de urine en toen heb ik 6 dagen in het ziekenhuis gelegen. En daarna ben ik naar een homeopaat gegegaan en die zei dat ik last had van ontstoken maagslijmvlies. en daar heb ik druppels voor gekregen en accupunctuur. Nu gaat het al een stuk beter. Als je alleen last van je maag hebt kun je het beste licht verteer bare dingen eten, rijst of beschuit en dan met wat jam ofzo, en eieren zijn ook gezond en leveren heel veel voedingsstoffen, probeer geen cola etc te drinken en zo min mogelijk snoepgoed das ook niet fijn voor je maag, en in plaats van suiker kun je beter honing nemen, ik hoop dat je hier wat aan hebt en an anders weet ik nog wel een paar dingen. Ik zelf ben 23 en vandaag 10 weken en 5 dagen zwanger en ben al 5 weken thuis. heel veel succes
 
Het lijkt me dat je zo min mogelijk prikkelende dingen moet eten. Dus geen specerijen en geen hele zure dingen zoals sinaasappels(ap). Een beetje witte rijst met ragout, beschuitjes met jam, melk drinken, dat lijkt me allemaal prima for the time being.
Succes met je zwangerschap!
 
Hoi Desiree,

Ik weet niet of het bij jou ook ligt aan het volgende, maar bij mij hielp het toen ik mijn broeken wat minder strak in de taille droeg. Ook voorovergebogen zitten, voelt niet fijn aan. Geef je buik de ruimte. Hopelijk helpt het.

succes en plezier (na 3 maanden) met je zwangerschap
Jacqueline
 
oh meis

wat erg he last van je maag
heb er ook enorm last van
banaan wil vaak helpen
of yoghurt
een beschuitje in de ochtend
met een dun plakje kaas

kusjes en sterkte
bibi :)
 
Terug
Bovenaan