zoveel pijn.. de tranen vloeien..

Hoi meiden,

Zoals de titel al zegt.. Ik heb gigantische pijn... Sinds vanmiddag heb ik giga kramp in mn been en het word alleen maar erger.. De tranen stromen over mn wangen. Daarbij heb ik ook constant zeer pijnlijke steken in mn schaamstreek en een heel pijnlijk stuitje.. Ik kan veel hebben maar dit trek ik echt niet meer:-(..
Ik zou zo graag van die pijn af willen.. Ik hou me altijd groot.. Als mensen aan me vragen hoe het gaat gaat het altijdd prima.. Maar in werkelijkheid is dit niet zo..
 
ach meis, wat balen! ik heb soms ook wel kramp, maar wist niet dat het zooo erg kon zijn! :( Morgen gelijk naar de huisarts? Hopelijk kon je een beetje slapen vannacht!! En zal het vandaag ietsje beter gaan... zou je been even flink insmeren wat zo'n spulletje wat heel heet wordt, helpt vaak echt! sterkte!
 
Ff naar de huis arts gaan morgen en anders straks gewoon een dokterspost bellen...lijkt me niet normaal dat je zoveel pijn hebt..
beterschap hoop dag snel over is
 
Aah wat vervelend. Ik zou even je verloskundige bellen en het met haar overleggen...zoveel pijn lijkt me niet normaal.
Ja ik ken dat..het is ook typisch nederlands altijd zeggen dat het wel goed gaat mensen verwachten dat antwoord ergens ook vaak. Maar soms moet je je verhaal er echt gewoon even uit gooien hoor..het lucht op en misschien bieden mensen ook hun hulp aan..want met zoveel pijn kun je weinig doen denk ik. Ik hoop dat het snel over gaat, sterkte.
 
jeetje ik zou ook de verloskundige en of de dokterpost raadplegen . Ik had ook erg veel pijn en hield me ook groot en ook niet gebeld maar gelukkig nu gaat het beter . Tenzij ik buk of iets wil oprapen .

Kan veel dingen niet hebben . Vindt dat moeilijk te accepteren .
 
Thanks voor jullie lieve berichtjes. Ben blij dat ik hier mij ei kwijt kan. Mn vriend luisterd ook niet echt naar me als ik erover begin. Mijn been gaat gelukkig weer beter. Het is nog gevoelig maar niet meer die pijn van gisteravond. Ik ben al huilend met het voeteneind omhoog in slaap gevallen. Ik ben er op t moment even klaar mee.. Ik ben zooo moe.. Ik moet morgen weer werken maar zie er erg tegen op. Mijn baas gaat morgen hoofdkantoor voor me bellen voor ziekteverlof.. Hoe dat in zn werk gaat. Hij begon er gister zelf over want hij merkt ook dat het zo niet meer gaat. Ik slaap slecht en heb veel pijn en het word gewoon al erger.

@himnes; ik kan er ook niet tegen dat ik niet alles meer kan.. En doe ook echt nog veel te veel... En dat krijg ik nu blijkbaar terug op mn bord. Ik moet echt meer rust nemen.. Mijn lichaam vraagt erom..

Ik ben blij als we ons ukkie straks gezond in onze armen hebben en deze mama weer fit is!
 
Hoi Renate,

Ik lees even mee vanuit het april 2013 forum, maar het klinkt alsof je baarmoeder op een zenuw drukt waarbij de pijn uitstraalt naar je bovenbenen. Zou daar zeker even met de verloskundige over bellen, want misschien kunnen ze je nog wat aanraden wat helpt.

Vee succes!
 
@yoy84
Ik ben er al mee naar de ha en vk geweest maar hun adviseren fysio.. maar zeggen dat het daar ook niet mee over gaat en ik meer rust moet nemen. Het zijn niet mijn bovenbenen maar had kramp in mijn onderbeen vanaf mijn knie tot mijn tenen zeg maar. En die pijn in mijn stuitje en schaambot heb ik constant..

Thanks
 
Terug
Bovenaan