zoveel pijn en dan te bedenken dat ik nog 1 bevalling aan moet?

Vandaag bij de verloskundige geweest,en gelukkig was alles goed!
Alleen met mij gaat het wat minder :(
Ik ben verstopt van hier tot ginter en ik zit te janken van de pijn! Dan te bedenken dat ik nog moet bevallen.

Gelukkig mag ik zo iets ophalen,,en ik hoop dat het snel werkt want dit is niet uit te houden.
De verloskundige schrok 1 beetje dat ik al zo lang niks meer heb kunnen ''drukken''.

Ik hoop dat het snel voorbij is,,want de pijn is niet te houden.

Soms vraag ik me af,,dit doet zo gigantsch zeer,,kan ik dan wel zo bevalling aan!!

Ik ga nu gauw me oplosbare iets ophalen!! Ik laat nog weten of het wil opluchten ja of nee!
mis niet de ideale onderwerp,,maar in ieder geval me exxuces dan!

ik hoop voor je dat het goed helpt als je moet bevallen komt er een soort oerkracht vrij dat je je bevalling aan kunt je moet maar zo denken er zijn je heel wat vrouwen voor gegaan een fijn gevoel ishet niet en doet veel pijn maar op een of andere manier kun je het gewoon aan

Er zijn een heleboel soorten pijn. Als ze je kies boren doet anders pijn Dan je hand branden aan n pan. Ook voelt t stoten van je knie anders Dan je darmkrampen. Kortom: kop op! Je darmkrampen doen erge pijn maar wie weet is die bevalling in verhouding n eitje! Sterkte met je darmen Daar wordt je Inderdaad niet vrolijk van.

hoi hoi, nog een keer van het juli forum.
darmkrampen zijn zoveel anders dan weeën.
bij een wee heb je een pijn die lijkt op hevige menstruatie pijn. maar het mooie bij bevallen is dat er tijdens bevallen stoffen vrijkomen in je hersenen die maken dat je de pijn beter op kunt vangen.
bij darmkrampen is dat heel anders. verstopping is gewoon kei vervelend, en beslaat ook je hele buik. geloof me ik ken ze;-).
wat ik wil zeggen is probeer je niet teveel zorgen te maken over je naderende bevalling, als het je te veel wordt vraag gewoon een ruggeprik. daar is echt geen schande aan hoor!! ook al willen ze allemaal zo stoer doen over natuurlijke bevallingen.
heel veel succes en hopelijk heb je snel verlichting in je buikkie!!!
groetjes

Tip: gebruik magnesiumoxidesulfaat van de apotheek (niet van de drogist). ik kreeg het ook op advies van de apotheek. het kost bijna niets. je begint met 3 kauwtabletten van 500 mg per dag. Als het goed op gang is kun je afbouwen. Het moet even een paar dagen inwerken maar ik vond het ideaal. Mijn hele zwangerschap en daarna nooit mee verstopping gehad. En na de bevalling kon ik gelijk de volgende dag drukken (uniek voor mij) ik nam gewoon de volle dosis en dan wordt het zo zacht dat het geen moeite kost.

Echt aan te bevelen hoor meid... verstopping is zo pijnlijk!

Ps. het moet even een paar dagen inwerken, maar ik op dag 3 moest ik al twee keer drukken en de dagen daarna niet overgeslagen. na een week was het echt zo zacht dat het dun was zodat ik terug kon naar 2 per dag. ik voelde me toch opgelucht!

Terug
Bovenaan