zoveel pijn....

oooh ik verga van de pijn zeg.....
ik kan gewoon op sommige momenten echt niet meer lopen van de indalings pijn.
het doet gewoon inwendig zeer van mn schaambeen tot aan de achterkant.
zelfs zitten doet zo zeer.

wie heeft dit nog meer zo erg?

Onee gelukkig heb ik dit niet zooooo erg. Ik zou misschien dan toch maar eens je verloskundige informeren. Je kunt ook later in een zwangerschap nog last krijgen van bekkeninstabiliteit!

Ik voel wel wat, maar niet dat ik verga van de pijn hoor!

Succes en sterkte ermee!

Liefs

Hi, mij klinkt het ook meer als bekkenklachten in de oren dan als indalingspijn? Volgens mij is zo erg niet normaal voor alleen indaling van de baby.
Zou ook ff checken bij vk...
Ik heb zelf ook bekkenpijn en dat voelt zoals je jouw klachten omschrijft.

Sterkte in elk geval!

Ik sluit me aan bij de rest van de dames, ff met je vk erover hebben.
De kleine van mij ligt al "vast" en is dus helemaal ingedaald.
Ik voel het inderdaad ook als ik opsta of omdraai in bed van de steken van onder.
Maar dat is een paar sec. en dan is het voorbij.
Ik kan het niet zo ervaren als jij beschrijft.

Succes en sterkte in ieder geval

Hmmm.. Zoveel pijn komt mij ook niet bekend voor. Het indalen voelde ik zo nu en dan wel, maar inderdaad een paar seconde en dan zakte het weer af. Ik had met name last van harde buiken en een soort ongesteldheidspijn, maar dat was heel goed te doen hoor!

Ben benieuwd wat het uiteindelijk is bij jou.

Sterkte!

Hoi,

Ik had gisteravond en vanmorgen ook behoorlijk last van pijn en ik denk toch echt dat het van het indalen kwam. Het voelde als een soort steken, een soort botpijn (schaambeen) en menstruatie-achtige kramp gecombineerd met harde buiken. En zelfs ook naar mijn ruggengraat toe. Net of het hoofdje echt tussen dat smalste punt (schaambeen/bocht in ruggengraat) lag te woelen.

Hmm... snap je het nog? Later zakte het wel weer af en ik weet haast zeker dat dat bij mij ook van het indalen komt. Het is gewoon een ander soort pijn dan 'gewone bekkenpijn'.

Maar goed, ik verging niet van de pijn. Maar ik zou eerst nog even de stad in en daar heb ik wel van afgezien om die reden. Ik had er wel goed last van.

Anyway, bij twijfel idd. even VK bellen!

Ik heb wel veel pijnscheuten in men vagina. maar zoals jij het beschrijft is wel heel erg heftig, ben heel benieuwd wat de vk te zeggen heeft. Succes en laat je het weten?

liefs nath

Ik had dat bij mijn eerste ook, zoveel last van het indalen. Mijn hele bekken deed zeer.Het begon rond week 33, kon heel moelijk lopen, staan en ook zitten was gevoelig. Toen ze eenmaal goed was ingedaald was het zo goed als over.

liefs

Terug
Bovenaan