zoveel plassen...

Hey Dames!
Moeten jullie ook zo vaak naar de wc?
Ik merk het deze week voor het eerst heel sterk,
ben nu 13 weken en 5 dagen. Moet vaak plassen maar dan komt er maar een beetje.
En nee het is geen blaasontsteking, maar denk dat mn blaas verdrukt word.
Verder alles goed, wel nog moe.. hoop dat dat snel over is want we gaan een verbouwing in.
De totale bovenverdieping word gesloopt, komt een vaste trap in en een dakkapel opt dak.
Zie er vreselijk tegenop, moeten dan tijdelijk ook even ergens anders slapen, dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten.
Maargoed even door de zure appel heen bijten!
Krijg nu steeds meer een buikje en heb al wat zwangerschapsbroeken, scheelt want er is nu veel in de opruiming wat ik de hele winter nog aan kan :) Nu maar weer lekker slapen, de knollen zijn weer op!

Hey Llinde,

Het viel mij de laatste dagen ook op.. vaak naar de wc moeten maar er komt niet veel uit.. het zal er wel bij horen.. een blaasontsteking is het inderdaad niet het verschil merk je wel..

Succes met de verbouwing.. ben blij dat het hier maar 1 kamertje is..

xxx

Pfff plassen! En helaas wordt dat alleen maar erger.

Ik heb na de bevalling van de eerste het geloof ik ook maar aangehouden, er gaat geen nacht voorbij dat ik niet een nachtelijk bezoek aan de toilet heb...

Ik zit nu ook al geregeld op de wc met het idee dat ik enorm moet en dat er maar 4 druppels uit komen (overdreven dan he ;-))

sinds week 5 moet ik al ontzettend vaak naar de wc! En dan niet voor 4 druppels! Slaap hierdoor dan ook niet echt goed,word zeker 3 keer wakker s´nachts om naar de wc te gaan.

Terug
Bovenaan