A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Ik zit met een aantal vraagjes waarvan ik hoop dat jullie me iets meer kunnen vertellen.
- Wat is het beste/gelukkigste standje wat je kunt doen om zwanger te worden? Bij mij loopt er altijd gelijk zoveel sperma uit dat ik denk dat er niets in blijft.
(sorry, voor de misschien schunnige vraag, maar toch.....)
- Ik heb al zo'n week of 2 een ontzettend rommelend gevoel in mijn buik. Net of ik last heb van mijn darmen en veel witte afscheiding. De laatste dagen heb ik ook pijn alsof ik ongesteld moet worden. En hele gevoelige tepels en supermoe. Zou dit kunnen duiden op een evt. zwangerschap?
- Ik heb een regelmatige cyclus van 26 dagen. Alleen de vorige keer was dat 28 dagen (eenmalig). Als ik mijn cyclus van 26 dagen aanhoud, moet ik 28-1 ongi worden anders 30-1. Nu heb ik vandaag (kon het niet laten!) toch een test gedaan, negatief. Kun je echt pas testen als je 1 dag overtijd bent en niet eerder? Ben zo ongeduldig? Ikzelf denk dat ik dus het beste 31-1 kan testen. Wat denken jullie? Als ik weer onregelmatig ongi ben, weet ik het dus niet meer.
- Mijn partner is 10 jaar ouder dan ik. Kan de kwaliteit van zijn sperma dan achteruitgaan?
Hoop dat jullie me een beetje op weg willen helpen en dan houd ik jullie op de hoogte van mijn vorderingen! Iedereen heel veel succes en ik duim voor jullie!
Liefs,
Camel29