Zoveel vragen, misschien weten jullie het?

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden,

Ik zit met een aantal vraagjes waarvan ik hoop dat jullie me iets meer kunnen vertellen.

- Wat is het beste/gelukkigste standje wat je kunt doen om zwanger te worden? Bij mij loopt er altijd gelijk zoveel sperma uit dat ik denk dat er niets in blijft.
(sorry, voor de misschien schunnige vraag, maar toch.....)

- Ik heb al zo'n week of 2 een ontzettend rommelend gevoel in mijn buik. Net of ik last heb van mijn darmen en veel witte afscheiding. De laatste dagen heb ik ook pijn alsof ik ongesteld moet worden. En hele gevoelige tepels en supermoe. Zou dit kunnen duiden op een evt. zwangerschap?

- Ik heb een regelmatige cyclus van 26 dagen. Alleen de vorige keer was dat 28 dagen (eenmalig). Als ik mijn cyclus van 26 dagen aanhoud, moet ik 28-1 ongi worden anders 30-1. Nu heb ik vandaag (kon het niet laten!) toch een test gedaan, negatief. Kun je echt pas testen als je 1 dag overtijd bent en niet eerder? Ben zo ongeduldig? Ikzelf denk dat ik dus het beste 31-1 kan testen. Wat denken jullie? Als ik weer onregelmatig ongi ben, weet ik het dus niet meer.

- Mijn partner is 10 jaar ouder dan ik. Kan de kwaliteit van zijn sperma dan achteruitgaan?

Hoop dat jullie me een beetje op weg willen helpen en dan houd ik jullie op de hoogte van mijn vorderingen! Iedereen heel veel succes en ik duim voor jullie!

Liefs,
Camel29

quote: Camel schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-01-2006 21:33:23'));

Hoi meiden,

Ik zit met een aantal vraagjes waarvan ik hoop dat jullie me iets meer kunnen vertellen.

- Wat is het beste/gelukkigste standje wat je kunt doen om zwanger te worden? Bij mij loopt er altijd gelijk zoveel sperma uit dat ik denk dat er niets in blijft.
(sorry, voor de misschien schunnige vraag, maar toch.....)

- Ik heb al zo'n week of 2 een ontzettend rommelend gevoel in mijn buik. Net of ik last heb van mijn darmen en veel witte afscheiding. De laatste dagen heb ik ook pijn alsof ik ongesteld moet worden. En hele gevoelige tepels en supermoe. Zou dit kunnen duiden op een evt. zwangerschap?

- Ik heb een regelmatige cyclus van 26 dagen. Alleen de vorige keer was dat 28 dagen (eenmalig). Als ik mijn cyclus van 26 dagen aanhoud, moet ik 28-1 ongi worden anders 30-1. Nu heb ik vandaag (kon het niet laten!) toch een test gedaan, negatief. Kun je echt pas testen als je 1 dag overtijd bent en niet eerder? Ben zo ongeduldig? Ikzelf denk dat ik dus het beste 31-1 kan testen. Wat denken jullie? Als ik weer onregelmatig ongi ben, weet ik het dus niet meer.

- Mijn partner is 10 jaar ouder dan ik. Kan de kwaliteit van zijn sperma dan achteruitgaan?

Hoop dat jullie me een beetje op weg willen helpen en dan houd ik jullie op de hoogte van mijn vorderingen! Iedereen heel veel succes en ik duim voor jullie!

Liefs,
Camel29

Hoi,
Het beste standje....tja das moeilijk. als je een beetje met je kont omhoog ligt dan loopt het sperma er niet zo snel uit, op een kussen ofzo.

De meeste testen kun je 4 dagen voor je nod doen maar het handigst is om te wachten tot je overtijd bent, iedere dag worden er meer stoffen aangemaakt die je nodig hebt voor een positieve test.

Volgens mij gaat het sperma van een man niet zo snel achteruit, De echte vader (mijn vriend is geadopteerd)   van mijn vriend heeft hem verwekt toen ie 70 was.
Bij ons gaat het veel sneller achteruit.

Nog een paar dagen wachten en misschien heb je dan wel een positieve test, de symptonen die je hebt kunnen duiden op een zwangerschap.

Liefs Rene

Hallo,

Het schijnt dat als je het op z'n "hondjes" doet het sperma dichter bij de baarmoedermond zit ofzo.....dusseh....dat misschien uitproberen

greetz Jacq

Bedankt alvast voor jullie reacties!

Of ik zou vandaag mijn NOD moeten hebben of maandag de 30e. Maar er is nog niks.
Wat ik was vergeten te vertellen, is dat ik veel witte afscheiding heb. Dat heb ik normaal ook nooit. Ik hoop dat het raak is want ik voel me lekkerder dan ooit.

Heb net een burnout achter de rug en ik moet jullie vertellen dat ik me lang niet zo happy heb gevoeld. Ik weet dat ik me er niet teveel op moet vastpinnen, anders val ik dadelijk weer in zo'n diep dal als het niet zo is.

Het blijft rommelen in mijn buik. Vooral als ik lig, heb ik er last van. Rommelen, rommelen en nog eens rommelen. Maar geen ongesteldheid! Ik hoop dat het gaat lukken, ik houd jullie op de hoogte. En mochten jullie nog meer tips of antwoorden hebben op mijn vragen, stuur ze vooral op.

Liefs,
Camel

hoi hoi,

je kan het beste testen als je een dag overtijd bent.
En de standjes.... ik las ook dat hondjes erg goed werkt. Maar ook als je na het vrijen nog heel even blijft liggen en niet gelijk opstaan. Maar ja of het echt waar allemaal is weet ik helaas niet, ik denk dat het een kwestie is van regelmatig vrijen tijdens je eisprong.  De sperma van een man schiet in principe heel hard naar binnen en dat moet gelijk voldoende zijn. Maar het sperma blijft bij een man altijd van kwaliteit.

Maar wat je zelf zegt, pin je er niet al teveel op vast hoe moeilijk het ook is, ik weet  uit ervaring dat het weer  een klap is als je weer  ongi wordt....

liefs
di silva (11 wkn zwanger)  

wat spannend zeg jeetje,
ik hoop het voor je joh
maar wilde ff op terug komen weet niet meer wie dat melde
maar wij zijn bij de dokter geweest omdat we al een poos bezig zijn
en daar was al een tijdje terug mn vriend zn sperma na gekeken
en dat was van mindere kwaliteit hij is dan 26 jr maar mn dokter zij wel
dat op oudere leeftijd de sperma van de man wel achteruit kan gaan
maar dat is niet bij iedereen,dus niet dat je zorgen moet gaan maken
maar ff een reactie terug!(niet kwaad bedoeld)
dus het zegt niks hoor maar dat je het wel ff weet
gr succes allemaal van voetbagek xxx

Terug
Bovenaan