zoveel vragen

A

Anoniem

Guest

Hoi allemaal,

Ik heb de site al meerdere malen bezocht, maar nog nooit ingeschreven, maar bijdeze nu de stap gemaakt, want ik heb het idee dat het wel prettig is om van je af te kunnen typen op deze forum.

Ik kijk er erg naar uit om velen van jullie "te leren kennen"
Vandaag men ongi gehad.
Het voelde best wel raar, want dit keer voelde het zo anders, was er bijna van overtuigd, maar jammer genoeg, moeten mijn vriend en ik nog wachten.
Hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand!!!
Waar ik wel mee zit is dat wachten, wanneer je een test mag doen, heeft iemand tips hoe je dat vervelende wachten kunt doen versnellen
Ook kom ik een aantal termen tegen op de site waar ik nog niet mee bekend ben, zoals bijvoorbeeld NOD?

Verder hoop ik in contact te kunnen komen met meiden die net zoals mijn vriend en ik al een aantal maanden proberen zwanger te raken!

Ben erg benieuwd!
Veel liefs

Hai shop girl.

Aller eerst welkom hier.

Wij zijn nu ander half jaar bezig en helaas nog steeds niks.
Nod is je Niet Ongesteldheids Dag.
Dus de dag dat je hoopt Niet ongesteld te worden.

verder is en blijft het wachten heel vervelend maar daarvoor hebben we elkaar hier.

Veel succes

Liefs Bibbi

Hoi Shopgirl,

Vervelend dat wachten he. Tja we moeten het inderdaad met elkaar doen hier, maar moet wel zeggen dat dat goed helpt, als er iets is met je lijf ofzo, praat het van je af en het werkt, en om de tijd de doden kan je aan de klus , voor het goede  doel he.

meid als er iets is hop ff naar het forum en praat het van je af.

GR, Bambi

quote: shopgirl79 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 19:36:59'));

Hoi allemaal,

Ik heb de site al meerdere malen bezocht, maar nog nooit ingeschreven, maar bijdeze nu de stap gemaakt, want ik heb het idee dat het wel prettig is om van je af te kunnen typen op deze forum.

Ik kijk er erg naar uit om velen van jullie "te leren kennen"
Vandaag men ongi gehad.
Het voelde best wel raar, want dit keer voelde het zo anders, was er bijna van overtuigd, maar jammer genoeg, moeten mijn vriend en ik nog wachten.
Hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand!!!
Waar ik wel mee zit is dat wachten, wanneer je een test mag doen, heeft iemand tips hoe je dat vervelende wachten kunt doen versnellen
Ook kom ik een aantal termen tegen op de site waar ik nog niet mee bekend ben, zoals bijvoorbeeld NOD?

Verder hoop ik in contact te kunnen komen met meiden die net zoals mijn vriend en ik al een aantal maanden proberen zwanger te raken!

Ben erg benieuwd!
Veel liefs

Hoi Shopgirl,

Lastig he, dat je telkens moet wachten tot je kan gaan testen/ongi wordt.......
Ik zit ook weer elke maand te bedenken, voel ik me anders? Maar ja, helaas kan je er niks aan doen....

Wij zitten nu trouwens in de 4e ronde. Ik heb daarvoor een mk gehad met 7 weken en toen was ik in de 2e ronde al zwanger. We zijn dus al een paar maandjes bezig.

Heb ook de 17e mn ongi gehad, dus we lopen gelijk op!!!

Nou veel succes!

Liefs Marije

Hai allemaal,

Wat herkenbaar allemaal!
Ook wij zijn al een tijdje bezig, en iedere maand is weer een teleurstelling...

Waar ik wel gek van wordt zijn de verhalen dat je wel zwanger kunt zijn en toch ongesteld bent geworden. Nu vond ik deze week zo raar. Dinsdag had ik wat licht rood/roze bloedverlies, maar daar bleef het bij. Pas afgelopen vrijdag zette de ongesteldheid door. Nu heb ik wel flink gesport deze week. Kan sporten je ongesteldheid uitstellen???
En welke dag zal ik dan aanhouden wanneer ik de volgende eisprong heb? Dinsdag of vrijdag?

Bedankt alvast en iedereen succes!

hahaha,
Da's inderdaad waar Bambi, zet net bij een ander onderwerp neer dat ik me deze maand op het forum misschien wat rustiger hou, omdat ik er soms zo onrustig en teleurgesteld van word als ik lees dat het bij anderen wel lukt, maar aan de andere kant kan je hier ook lekker je frustraties kwijt...........
Succes weer allemaal,
Liefs Rimke

Terug
Bovenaan