zoveel vragen

Hallo allemaal,

weet net een week dat ik zwanger ben. Waarschijnlijk in de 8e week (heb een erg onregelmatige cyclus. Er komen zoveel vragen bij mij op. Is het normaal dat je totaal niet misselijk bent en behalve af en toe wat buikpijn en zeer gevoelige borsten nog niets voelt? Op 14 jan mag ik voor de 1e echo om echt te kijken hoe ver ik ben. Heeft iemand misschien nu al antwoord of het normaal is dat je niet misselijk bent enzo. Het is mijn 1e zwangerschap en ben erg onzeker. Bedankt
 
Zolang je last heb van je borsten en last van krampen is er waarsch. niets aan de hand hoor. Sommige vrouwen hebben nu eenmaal last van zwangerschapskwaaltjes, anderen weer niet. Ik had deze zwangerschap in het begin ook geen kwaaltjes en nu ben ik de hele dag aan het kokhalzen, zonder gelukkig te hoeven overgeven. Prijs jezelf gelukkig, de meeste vrouwen hebben geen last van kwaaltjes...

Maranke
 
Hoi Annoniem,

Ook ik heb buiten wat last van mijn borsten en moeheid nergens last van. ik heb van de week mijn eerste echo gehad was toen 9 weken en 2 dagen zwanger. Wees inderdaad maar blij dat je geen last hebt van de misselijkheid. Omdat je er altijd zoveel over hoort denk je natuurlijk dat het niet normaal is als je niet misselijk bent. Maar als ik mensen in mijn omgeving spreek zitten daar ook veel mensen bij die nergens last van gehad hebben. Probeer te genieten van je zwangerschap en succes met echo 14 januari. Het is nog een tijd toe en probeer je niet te teveel te stressen over dingen die je niet voelt.

Christa
 
hoi,
ik ben net als jij ook 8 weekjes zwanger van de eerste,
spannend!
ik voel me af en toe ook onzeker omdar ik nergens last van heb.ik moet 11 jan voor het eerst naar de verloskundige,ik vind dat zo lang duren!
ik voel me ook nog niet echt zwanger.
we moeten denk ik maar effe geduld hebben denk ik.
heel veel succes ermee, en het komt allemaal wel goed
 
Hallo,
Er zijn vrouwen die nergens last van hebben. Ik zou zeggen, ben blij!
Ik ben nu 22 weken zwanger en ben nog steeds misselijk en dan niet alleen s'morgens, maar de hele dag. En dan heb ik het brandend maagzuur nog niet meegeteld en het kokhalzen erbij.
Ben blij en geniet vooral van de zwangerschap. Er komen hele leuke ervaringen aan. veel plezier met de echo.
 
Hier ook een vrolijke lotgenoot! Ik ben bijna 8 weken zwanger van mijn 1e en heb, afgezien van mijn borsten en wat vermoeidheid, nergens last van... Geniet er gewoon van, en als je het echt niet vertrouwd kan je altijd je verloskundige of huisarts raadplegen.
 
Hallo,
Net als jou ben ik bijna niet misselijk geweest. Inderdaad wel gevoelige borsten. En ook meer vermoeid. Daardoor voelde ik me in het begin erg onzeker of ik wel zwanger was. Ik ben erg gerust gesteld door aan mijn moeder na te vragen hoe haar zwangerschap van mij verlopen is. Daarbij bleek dat zij ook een erg gemakkelijke zwangerschap had gehad. Ik weet dat dit geen garantie is, maar het stelt je wel erg gerust. Pas toen ik en mijn vriend het hartje hadden gehoord en het eerste bezoek bij de verloskundige hadden gehad, werden we ons er echt bewust van dat we zwanger waren. Ik ben inmiddels 23 weken in blijde verwachting en besef nu pas heel erg goed dat ik zwanger ben omdat ik voel schoppen en mijn buik gaat groeien, maar tot 20 weken was ik 1 kilo aan gekomen, en zag niemand aan de buitenkant dat ik zwanger was. Behalve mijn vriend en ik dan als ik in mijn blootje stond. Lieve anoniem, ik begrijp precies wat je bedoeld, houd moet, en heel veel plezier bij de echo.
 
Terug
Bovenaan