zoveel was...tips?

Hoi,

De laatste tijd was ik IEDERE dag. En dan ook nog eens witte en donkere was...en dan vaak ook nog iets exclusiefs wat bv niet bij de witte of donkere was kan. Dus 3 wasmachines op een dag. Nou denk ik dat het ook komt door mijn nesteldrang...ik wil gewoon dat alles in de kast ligt, netjes, schoon. Dat de kraamverzorgster niet meteen 5 wassen moet draaien...
Nu is mijn vraag. Hoe groot is jullie gezin en hoe vaak wassen jullie per dag/week? En dan ook nog hoe lang draag je iets? Bij Isabelle moeten haar kleertjes nu ze in de zandbak speelt, in het water, in de tuin, op de trampoline enz...iedere dag in de was...(o ja stoepkrijten is ook een favoriet...word je ook zo lekker schoon van...!) En nu met dit weer gaan mijn kleren ook iedere dag in de was. En we douchen met dit weer ook iedere dag...
Ben ik nou overdreven of is dit toch normaal?

Groetjes Babybelle O ja het strijken ben ik trouwens helemaal afgeleerd! Als je het meteen van de waslijn opvouwt gaat het heel goed...(misschien een tip voor jullie)

hey hey,
wij zijn met zn drietjes, maar ik ws niet elke dag.
Ik denk dat ik 4a5x per week was.
Als ik het beddegoed was dan wel wat meer.

Wij hebben ook elke dag schone kleren aan, soms een spijkerbroek wel 2dagen, maar over t algemeen elke dag schoon.

Tja mss is het het aantal handdoeken en kleren dat je hebt het verschil? (handdoeken gebruiken wij wel 2x) Dat je dan sneller moet wassen omdat je anders niets meer in de kast hebt?
Goed excuus op te shoppen misschien? Maar als ik lees dat je nesteldrang hebt, gaat t misschien gewoon over! haha..

Strijken doe ik 1x in de week een volle wasmand, de rest vouw ik idd ook op na het drogen op het rek of in de droger.

Groetjes Saskia.

Ik was 1 x per dag, Soms 2 x.
Strijken doe ik nooit!
Maar nu moet ik wel heeeeel veeeeel wassen, omdat we net terug zijn van een weekje camperen.

Groetjes Linda

Hee hoi,

hier denk ik ook zo'n 4 a 5 wassen in de week. Handdoeken gebruiken wij meerdere keren en kleren ook niet elke dag schoon dus dat scheelt natuurlijk een hoop. Mijn man heeft werkkleren aan op de boerderij en die heeft hij zo een paar dagen aan, wat hij dan savonds voor "net" aan heeft hoeft dan ook niet meteen in de was. Wel extra overalls in de was maar goed dat is 1 keer in de week.

Op het moment trouwens wel minstens 1 was in de week extra voor Erik... wat een was komt er van zo'n klein babytje!!!

Groetjes en sterkte met de laatste loodjes! wanneer was je ook al weer uitgeteld?

hoi hoi,

ik kom ook aan 4 wassen per week. Maar ook hier iedere dag schone kleren aan, zeker voor Sarah. Soms dragen wij zelf de spijkerbroeken of pantalons wel langer dan 1 dag maar dat wisselt sterk. Handdoeken gebruiken we vaker dan 1x maar gaan ook vaak de was in en natuurlijk beddengoed iedere week. Maar misschien scheelt het dat we een wasmachine hebben waar meer in kan per keer, ik geloof dat het een 7 kilo is ipv de gebruikelijke 5...dat scheelt zo een was ;-)

Maar ik gok zomaar dat jouw nesteldrang wel een paar wasjes per week extra oplevert hahaha

Succes met deze laatste loodjes en het komt wel goed hoor!

groetjes Tamar

Ik denk dat wij ongeveer 6 wassen in de week hebben. Ik was niet iedere dag, meestal in het weekend en een keer door de weeks.
Onze kinderen krijgen iedere dag schone kleren aan. Handdoeken gebruiken wij maar 1 keer.

Groetjes

Hoi hoi,

Ik was ongeveer 5x per week denk ik. Het kan schelen per week hoor!
Dylano krijgt niet iedere dag schone kleren aan.. T ligt er maar net aan of hij zich vies heeft gemaakt of niet ;-)
Handdoeken gebruiken wij in de regel ook 2x.

En ik denk zelf ook dat het door de nesteldrang komt hoor!! Ik hoop dat je niet meer lang hoeft te wachten, want zolang hoef je toch niet meer?

Liefs Deb.

Hai,
Hier wordt iedere dag gewassen. Ik zet de wasmachine altijd rond 22:00 uur aan en dan kan ik de was nog ophangen voordat ik naar bed toe ga. En ja, hier wordt helaas wel gestreken, ben een beetje een zeikerd daarin maar ik vind ongestreken kleren er niet uitzien. Daarnaast hebben wij ook nog veel kleren van onszelf die met de hand gewassen moeten worden............zucht zucht.

Groetjes, Floor

Terug
Bovenaan