zoveel zwangeren om me heen dat veel zich vergissen en mij ook feliciteren

A

Anoniem

Guest
Kan enorm geniet van al die dikke buikjes om me heen hoor, tis geen jaloezie, maar nu
omdat er zo ontzettend veel meiden zwanger zijn vergissen mensen die mij niet zo goed kennen zich de laatste tijd regelmatig en beginnen mij te feliciteren!!!!
even opsommen wie er zwanger is: zusje, schoonzus, 2 nichtje, 2 collega's. Kennissen van mijn ouder vergissen zich tussen mijn zus en mij, collega's die ik niet zo goed ken  vragen hoe ver ik nu ben, want ze hoorde dat er 2 van onze werkgroep zwanger waren en  vage verre familie beginnen mij spontaan te kussen op verjaardagen enzo. En zeggen dat ze het zo heerlijk voor mij vinden dat ik zwanger ben.........
Moet er dan wel beetje om lachen, maar echt leuk is het niet. Tis niet dat ik dik ben ofzo, volgens mij. heb gewoon hollands postuur. Maar mensen vergissen zich gewoon.
suf he
moest ik gewoon effe kwijt
xxxx

Hey hallo,

Ken het gevoel ook weleen beetje, alleen is het bij jouw wel heel extreem,hihi!!!
Kreeg van de week op mijn werk ook al zoiets te horen van goh je kleur in je gezicht is verandert kan ik je al feliciteren??? Dacht van verbazing van mijn stoel te vallen!!! IMaar begin nu wel te twijfelen, want we hebben vorige week vrijdag één keertje zonder rubbertje gedaan!!! Dus nou ja zal wel knap zijn als dat meteen raak was hihi!! Ach ja wat mensen toch allemaal verzinnen blijf raar hé!!!
Maar trek het je niet aan hoor, ook jouw tijd komt wel echt waar!!!

Liefs Sandy

Jee das erg, zou me geen houding weten te geven.....
Hoe reageerden ze toen ze wisten dat ze de verkeerde te pakken hadden?
Is aan de ene kant lachwekkend, maar aan de andere kant weer niet.
Balen meis

Hoi,

Bij jou is het ook wel extreem, ben inderdaad ook wel benieuwd naar hoe de mensen reageerden als ze merkten dat ze zich vergist hebben.

Ik heb het twee keer gehad. Toen mijn schoonvader met de vut ging had zijn baas in een toespraak "kleinkinderen" genoemd, terwijl hij een kleinkind heeft. Alle ogen om mij gericht.... (aangezien ik de enige was op dat moment die voor meerdere kleinkinderen kan zorgen.....). De tantes van mijn man vroegen meteen na die tijd of ik misschien al zwanger was. Ik heb maar gezegd als het zover is dat ze de eerste zijn, maar opgelaten voel je je wel. Ik hield ook al meteen mijn buik in, of ze het dan beter konden zien dat het niet zo was

Later kwam een collega naar me toe, en vroeg of ik zwanger was omdat ze gehoord had dat er iemand zwanger was maar niet wie......

Weer later kwam er een kind naar me toe.... heb jij een baby in   je buik? Oke, had de laatste tijd teveel gesnoept en het rokje tekende ook wel maar nee geen baby

Gelukkig was dit maar in een half jaar tijd en heb ik er verder geen last van, maar het voelt wel lullig. Nu ik er meer mee bezig ben heb ik wel het gevoel dat mensen het kunnen merken... maar de laatste tijd geen reactie meer gehad gelukkig!

Ik wacht zelf altijd heel lang voordat ik het iemand durf te vragen, stel je voor dat je het niet goed hebt.

In ieder geval hoop ik dat ze jou,  mij en iedereen hier binnenkort wel kunnen feliciteren!

groetjes,
truus

Terug
Bovenaan