Sorry hoor ik weet dat hier al vaak over geschreven is maar goed, toch even een vraag.
Linde is nu 5mnden het afbouwen van de laatste fles is een ellende, als we nutrix in haar flesje doen drinkt ze het niet leeg, met als gevolg dat ze s'nachts honger heeft. En zonder nutrix is nog niet voldoende + dan kan ze niet goed meer poepen.
En fruit en groenten is met een beetje geluk een paar lepeltjes, meer krijgen we er niet in. Ze krijgt nu gewoon weer een laatste fles om 22.30uur en we bieden fruit en groenten tussendoor gewoon aan.
Wie heeft er advies voor me!! word gek van het experimenteren.
-Gewoon doorgaan tot ze meer gaat eten?
-Grotere flessen overdag en zo laatste laten vervallen?
Misschien herkend iemand dit? Ben benieuwd.
groetjes Danielle.
oh, ja heb al geprobeerd meer vocht tussendoor te geven, sap,water, allemaal geen succes!
Linde is nu 5mnden het afbouwen van de laatste fles is een ellende, als we nutrix in haar flesje doen drinkt ze het niet leeg, met als gevolg dat ze s'nachts honger heeft. En zonder nutrix is nog niet voldoende + dan kan ze niet goed meer poepen.
En fruit en groenten is met een beetje geluk een paar lepeltjes, meer krijgen we er niet in. Ze krijgt nu gewoon weer een laatste fles om 22.30uur en we bieden fruit en groenten tussendoor gewoon aan.
Wie heeft er advies voor me!! word gek van het experimenteren.
-Gewoon doorgaan tot ze meer gaat eten?
-Grotere flessen overdag en zo laatste laten vervallen?
Misschien herkend iemand dit? Ben benieuwd.
groetjes Danielle.
oh, ja heb al geprobeerd meer vocht tussendoor te geven, sap,water, allemaal geen succes!