zoveelste negatieve test na miskramen..

Volgens mij ben ik een van de weinige mannen die hier op het forum zit, maar ach, de tijden veranderen ;-)



We zijn vanaf februari 2015 bezig en hebben 2 miskramen gehad, met 6 en 10 weken.. Na de laatste hebben we al 3 volledige cyclussen gehad (ja ik ben helemaal op de hoogte van alle ins en outs, wat in welk stadium van de cycli gebeurt, enz) maar telkens weer een negatieve test. De moed is een beetje in onze schoenen gelopen.



Heeft dit een verklaarbare reden? De eerste twee gingen namelijk vrijwel direct (eerste bij de 2de poging, 2de na de eerste poging)



We zijn nogal onzeker aan het worden. Iemand tips of ervaring? Groetjes...
 
Hier wat ervaring.. ;)

Eerste zwangerschap na 9 maanden na stoppen pil. 1e kindje.

Tweede zwangerschap na 3 maand. 2e kindje.

Derde zwangerschap miskraam na 5 weken (Had echt een dikke plus met de test, met 4,5 week).

Vierde zwangerschap is een miskraam geworden met 11 weken, ben gecurreteerd.

Vijfde zwangerschap ons derde kindje.

Zesde zwangerschap miskraam met 11 weken, begon spontaan, na een goede echo gehad te hebben.

Zevende zwangerschap is ons dochtertje met 22 weken in mn buik overleden.

En nu gaan we genieten van de kinderen die er wel zijn.

Wat ik aan jou wil mee geven is dat t niet altijd loopt zoals je het voor ogen zag. Heb geduld (niet makkelijk, weet ik), ga vooral niet te veel testen kopen. Ik heb cyclussen van 7 weken tot aan 4 maand gehad, zooooo frustrerend.

Miskramen zijn heftig en verdrietig, t moet allemaal wel een plekje krijgen. Hoe klein ook, ze zijn zo gewenst.

Ik wens jullie veel geluk!
 
1e zwangerschap, miskraam bij 8 weken. Een tweeling

2e zwangerschap miskraam bij 7 weken

3e zwangerschap miskraam bij 9 weken

Gescheiden nieuwe partner:

Na 2 jaar een positieve test. Geboorte eerste kindje

Ruim 5 maanden later positieve test. Geboorte 2e kindje.

Half jaar na de geboorte vurige wens voor een 3e kindje.

Vele hormoonkuren (bij allebei de kindjes ook gehad) een operatie was het in april raak. 2,5 jaar later na we heel graag een 3e kindje wilden. 18 mei curettage bij 8 weken.

7e zwangerschap. 2e cyclus na de miskraam. Wederom curettage bij 8 weken. Afgelopen augustus. Nu in de 2e cyclus erna.

Wat vissen al zegt: Geduld hebben. Ik begrijp hoe verdrietig het is om 2 miskramen te hebben en alsnog met lege handen te staan. Maar heel realistisch gezien zijn jullie nog  maar 8 maanden bezig en al 2 keer een zwangerschap geweest. Dat is dus een heel hoog percentage. Wij zijn inmiddels 3 jaar verder. En zelfs ik scoor nog te hoog op dit moment voor verdere behandeling.

Heel veel succes en sterkte bij het verwerken van de miskramen
 
Goedemorgen allemaal

Ik ben hier nieuw dus weet niet of ik op dit forum goed zit en hoe ik evt een nieuw forum kan aanmaken



Ik hoop dat iemand mij kan helpen en of in dezelfde situatie heeft gezeten

Vorige week vrijdag testen ik positief op een zwangerschapstest van de kv 2 voor 5 euro

Nou oké helemaal blij natuurlijk zaterdag ochtend begon ik bloed te verliezen veel pijn uiteindelijk door naar zkh dachten aan bbz dit was niet het geval op de echo zagen ze enkel wat verdikt slijmvlies en me hcg was maar 6 dus alles wees op een miskraam

Nou in goed overleg mocht ik via me ha bloedprikken en volgende dag bellen voor uitslag dat was dinsdag dus tussen zaterdag en dinsdag 4 dagen ertussen

Ik vol zenuwen dokter woensdag gebeld ja hoor hcg 16 pfff ik had zoiets van oké hoe kan dit bloeden is dinsdag avond ook in 1 x gestopt

Dan kom het volgende ik donderdag ochtend clearblue test gedaan en die gaf aan 1 tot 2 weken zwanger schiet mij maar lek en begreep er niks meer van ik gynaecoloog weer gebeld en mocht donderdag middag gelijk komen weer bloedprikken geprikt en me hcg was 17 erg weinig dus zij blijf zeggen het is een miskraam tevens nog niks te zien op de echo behalve verdikt slijmvlies

Heb nog wel zwangerschaps kwaaltjes en moet nu pas dinsdag weer terug komen

Mijn laatste menstruatie was op 16 sept en zou volgens berekening nu 5 weken moeten zijn

Maar door het bloedverlies maar wel positieve uitslagen en laag hcg gehalte toch er onzeker ben ik nu wel of niet zwanger wie kan mij helpen
 
Wow wat een reacties, voel me bijna schuldig met we ons voelen...

Geduld is een schone zaak, dat weten we maar het kan soms frustrerend zijn, maar dat hoef ik niemand te vertellen denk ik.

Hoe raar het ook klinkt, mar bedankt voor de verhalen die ik hier lees
 
Schuldig hoef je je niet te voelen hoor. Ik wilde er alleen mee zeggen dat er meer in hetzelfde schuitje zitten en zeker begrijpen hoe jullie je voelen.

Gebruiker 822006. Zo ging het van het voorjaar bij mij ook. Helaas niet met een positief resultaat. Sterkte.
 
Supertrots

Wat heftig zeg

Ik denk dat het hier ook nie goed afloop totaal geen verschijnselen meer zoals duizelig enzo dinsdag naar gynaecoloog en bloedprikken hopelijk staat me hcg op 0 zodat we opnieuw kennen beginnen deze week zou me eisprong moeten zijn maar denk niet dat het gelijk op gang komen

 
Terug
Bovenaan