<p>Hallo,</p><p>ik moet even iets van me afschrijven en misschien hebben jullie nog advies. <br /><br /></p><p>ik heb samen met mijn vriend een dochtertje van bijna 15 maanden. Helaas ziet het er naar uit dat deze relatie ieder moment voorbij is. Dit is ookal eens eerder gebeurd (dit kwam toen ook vanuit zijn kant) hebben we na lang nadenken en vooral na inzien dat hij verkeerd zat en hier alles aan wilde en ging doen besloten het toch nog eens te proberen. Ik vond dit in het begin erg moeilijk omdat ik hem niet vertrouwde maar dit ging uiteindelijk naar boven verwachting goed (zijn problemen met de alcohol had hij onder controle). Ik durfde weer te genieten en plannen voor de toekomst te maken, we zijn al zn 11 jaar samen. <br /><br /></p><p>nu na een paar maanden lijkt hij het opeens (voor mij totaal onverwachts) toch niet meer allemaal zo zeker te weten. Ergens ben ik er helemaal klaar mee en bekijkt hij het zich maar, na genoeg kansen te hebben gehad. En dan toch lukt het mezelf niet om er definitief een punt achter te zetten.. </p><p>Sorry voor dit lange verhaal, het lijkt erop dat ik mezelf ergens niet begrijp en hoe ik dit verder moet aanpakken..</p><p> </p><p>liefs</p>