zow....hier zijn we eindelijk weer...

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

nu ben ik echt terug....hahaha moest wel ruim 2,5 maand zonder pc nou wat een drama zeg...

maar ik zit nu prinsheerlijk op de bank met mn laptopje hahahaha...ff lekker al jullie verhaaltjes etc etc lezen....dus ik ben wel weer wat actiever maar ben eerst nog druk an`t lezen...hahahahahahha

ow ja en voor degene die mij niet kennen ff een korte samenvatting van mij..

ik ben Denise (sunyra) 27 jaar en moeder van Yoëll.   Hij is geboren op 28 juli 2006

Liefs Denise

Hoi, leuk dat je er weer bent. Ik ken je denk ik nog niet, want zo lang ben ik er nog niet bij, kom van het oktober en najaar forum Groetjes wendy

ja hoor het gaat zn gangetje hiero....

wel veel meegemaakt in 3 maandjes.......hahaha Yoëll is jarig geweest, lekker vakantie gehad maar niet weggeweest...gewoon lekker doen waar we zin in hadden van zwemmen tot bootje varen in Giethoorn hahaha

ook wat doktersbezoekjes gehad omdat ik mezelf al tijden niet lekker voel en via een bloedonderzoek is gebleken dat ik een schildklierafwijking heb waardoor ik veel moe ben en hartkloppingen etc heb...

maar ondanks dat.....gaat het super en geniet ik volop van Yoëll ondanks dat ie super ondeugend is....haha

hij loopt al 2 maand zelfstandig trap....pffff wat gaat dat allemaal snel zeg

hoe gaat het bij jullie dan???

ow ik heb je nog toegevoegd via hyves...

liefs mij

Terug
Bovenaan