zoww misselijk bijna niet kunnen eten

Hallo meiden

Ik ben sinds een paar dagen steeds zo misselijk
Wie heeft dit ook en wat doe je er tegen?
Wat eet je zo al op een dag?
Ik niet veel want ben bang dat ik het er weer uitspuug

Groetjes mij

Hoi hoi,

vervelend dat je zo missselijk ben. In mijn zwangerschappen (3) hiervoor was ik dit ook zo erg.
je zou kunnen proberen of de homeopatische vsm granules wat voor je kunnen beteken het werkt niet bij iedereen maar bij werkt het echt super. In de andere zwangerschappen bleef ik spugen en nu spuug   ik nog maar 1 keer per week.
ze zijn wel prijzig 14 euro.

sterkte het is vreselijk om zo misselijk te zijn.

groet,
sas

ik eet ook vrij weinig, een boterham overdag na 16 uur gaat het wat beter maar na 19 uur heb ik weer geen honger, ik ben al 3 kilo kwijt maar kan dat makkelijk missen dus ga er niets aan doen. Ik heb naast mijn bureau als ik werk een emmer staan die soms gevuld word en ga daarna gewoon weer verder haha (ziet er niet uit natuurlijk)

Hallo allemaal,

Je zou ook nog acupunctuur kunnen proberen. Ik heb dit zelf ook gedaan en heeft best wel geholpn om rustiger te worden. Hoe minder stress hoe fijner je je voelt. Dit in combinatie met emesafenetabletten werkt heel goed!

Groetjes van de mamavanindy

Helaas, ook ik heb er last van. Niet alleen 's morgens, maar de hele dag ben ik misselijk. Het komt meestal met vlagen en overgeven doe ik al drie weken elke dag. HAd ik overigens bij de zwangerschap van mijn dochtertje ook. Ik ben ook begonnen met emesafene zetpillen, maar tot nu toe voel ik me er niet veel beter door. De misselijkheid blijft en de neiging om over te geven ook, alleen komt er niks meer uit. Of dat nou zo'n verbetering is.. Het voordeel is dat ik tussen de misselijke periodes in wel best zin heb om te eten. En zolang het eten niet ruikt (boterhammen enz) wordt ik er niet meer misselijk van dan ik al was. Alleen het ruiken van warm eten is geen pretje. Veel tips heb ik niet voor je, want de standaard tips  helpen bij mij niet. Hopelijk is het voor ons allemaal binnen een paar weken over!

Hallo,

Ik ken het... ben ook 24 uur per dag misselijk. Kan zelfs 's nachts misselijk wakker worden... maar begin er nu wel een beetje een ritme in te vinden hoe ik de misselijkheid zo weinig mogelijk "toe laat". En dat is kleine beetjes eten om het half uur /  uur. een appeltje, een crackertje en ook het warm eten zijn maar kleine beetjes.

Ik geef nog net niet over, maar val dus momenteel wel heel erg veel af. (6 kilo in de afgelopen 6 weken) Maar ja, ik heb ook niet meer trek dan wat ik eet. En ik ben allang blij dat ik de hele dag wat eet en dat ook binnenhoudt, en dat de misselijkheid daarmee wat in de perken blijft.

Ik hoop na de twaalfde week dat het allemaal een beetje overgaat...

Liefs Rixt

Terug
Bovenaan