Zowww ik heb tegenwoordig tijd tekort!! Enne...update-je

A

Anoniem

Guest
Poeh hee!
Zo schreef ik 2 weken geleden dat ik me een beetje verveelde soms en een dipje had.... Nu heb ik tijd tekort! Eerst vorige week dus naar Nelleke.....vervolgens 4 dagen een ziek kind..... Zaterdag een verjaardag en verf gekocht......Zondag naar het strand en schilderen.... Gisteren huisje doen (was wel weer hoognodig) Vandaag naar mijn nichtje....morgen naar de film.......donderdag visite.......vrijdag de hele avond weg......

En dan tussendoor moet ik ook hier nog meelezen.... Jullie snappen, dat lezen heb ik wel gedaan, maar reageren is er even bij in geschoten... Ik ben wel op de hoogte van alles, dus dat scheelt al wel weer...haha Nou ja, na het weekend krijg ik het ietsje rustiger, dus dan worden jullie weer gek van me

Nou goed, even update...... Met Stef gaat het weer super! Na een tweede bezoekje aan de huisarts bleek dat hij wel degelijk 2 ontstoken oortjes had! (grr, ben nog boos op die eerste arts) maar gelukkig waren ze al gesprongen, dus het ergste zat erop. Vrijdag bleef de koorts weg en zaterdag was hij weer de oude, dus zondag zijn wel lekker naar het strand gegaan. Heeeeeerlijk! Lang leve mijn huisje in Zandvoort!!

In ieder geval gaat alles dus best weer lekker hier, nu maar hopen dat jullie erop zitten te wachten om dat te lezen...hahahahaha Anyway....de groeten!

Liefs Annet

Dat klinkt alweer een stuk positiever!! goed zo!!
Blij dat je weer een beetje je draai vind..
En wat een mooie foto weer!

Esmé mv Kay

Gelukkig dat het weer goed gaat!
Ik ben jaloers op je dat je zo dicht bij het strand woont!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Gelukkig gaat het allemaal weer wat beter. Mooie foto hoor.

Groetjes,
Nelly

Terug
Bovenaan