zowwww zenuwachtig!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.

Nou morgen de grote dag,dan mogen we ons om half 1 melden in almere voor de pretecho, ik ben dan 25 weken en 2 dagen...
Ben nu al op van de zenuwen en dat terwijl ik eigenlijk het gevoel heb dat ik de kleine al ken hahaha..
Hebben jullie er al 1 gehad en hoe is het geworden..
Hoop echt dat de kleine zich goed laat zien..
Jullie horen het morgen meteen van me,, liefs bianca

Hallo mama,

ik heb nog geen ervaring in een pretecho!!
Maar heb wel een andere vraag aan jou.
Ik woon nog niet zolang in Almere, maar waar kan  je in Almere een pretecho laten doen??
Ik zit er ook over te denken om een pretecho te laten maken, maar heb nog niks hier in de buurt kunnen vinden!!

Alvast bedankt,
Groetjes Esther  
18wk-5dg

Hoi mamaessie,,,,

Ik ga zelf naar babyfocus, deze is erg goed (ben al eens geweest) en niet duur.
Voor een pakket van 99,50 zit er echt alles al bij en als het noet goed gaat zoals bijv bij mij,een handje voor het gezicht mag je gewoon kosteloos terug komen.
Daarbij komt dat wij ons erg prettig voelde bij de echoscopiste echt een schat van een vrouw die ook echt lol in der werk heeft,wat ons betreft een aanrader!!!

U kunt bellen van 9:00 tot 17:00 en van 19:00 tot 20:00 naar nummer 036 - 53 82 145 of 06 - 25 52 0621. Mocht u de voicemail krijgen, spreek deze dan a.u.b. in, dan wordt u zo snel mogelijk teruggebeld.(even gekopieerd voor je)
Anders heb je ook nog koekeloere in almere maar deze vonden wij eerlijk gezegt minder van kwaliteit.

Groetjes bianca

HOi

Ik ben bij echobureau utrecht geweest en de ervaring was super hij lag dan wel te slapen en werkte niet super mee maar goed de foto's zijn super geworden al zeg ik t zelf...niet super duidelijk maar mooi genoeg om het te zien...

Terug
Bovenaan