Zucht.. Bikini's passen..

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Ik ben vandaag bikini's wezen passen... Geloof dat ik dan wel genoeg gezegd heb

Wat gaat er toch allemaal door je hoofd heen als je jezelf in een bikini probeerd te hijsen en je niet weet of dat zwembroekje, of zeg maar BROEK, onder die vetkwab moet of er op!!  

De overtollige huid lijkt je toe te lachen met die buiknavel die bijna op een mond lijkt, maar ik wordt er alles behalve vrolijk van!! En dan maar te zwijgen over die verrimpelde huid door de striae.. alsof je gesponcerd wordt door een crepepapier fabrikant..

Ik weet ook wel dat ik mezelf er niet toe kan zetten om 3x in de week te gaan sporten en dat ik dan niet moet klagen, maar toch..
Zit er vaak aan te denken, dat als ooit mijn gezinnetje compleet is, die hele vetrand er af te laten snijden!! Wat kan je dat onzeker maken zeg..

ZUCHT..

Hoe dan ook geslaagd voor een enigzins acceptabele bikini.. Scheelt dat ik niemand ken in Menorca.. Of ik moet weer struikelen over Ursul de Geer, zal niet de eerste keer zijn

Esmé mv Kay

Gestruikeld over Ursul de Geer? Hihi.

Het zal hier nog wel even duren voordat ik om een bikini ga. Ik ga mezelf niet pesten. M'n garderobe bestaat o.a. uit wijde shirts. In iets anders durf ik me niet in te vertonen.

Op Menorca kent niemand je, wat kan jou het schelen. En bij jou valt het nog reuze mee, hahaha! Inderdaad jezelf voorhouden dat  wanneer je "klaar" bent met kinderen, het allemaal weer goed komt (of juist niet).

Misschien is het beter als je dit niet leest; is niet echt een oppepper geloof ik. Hahaha. Sorry!

Groetjes,
Nelly.

Kan me goed voorstellen dat je daar helemaal niet goed van wordt.

Ik heb me er lang geleden al overheen gezet. Ik heb nl nooit maatje 36 of 38 gehad. Ben altijd stevig geweest en een buik zit in de genen. Ik heb toen ik klein was gezegd dat ik precies op m'n moeder wilde lijken, alleen die buik hoefde ik niet. Helaas, die heb ik gratis en voor niks gekregen, heb er niet eens moeite voor hoeven doen.
De laatste keer dat ik een bikini aan heb gehad was denk ik toen ik een jaar of 10 was.

Maar om een fatsoenlijk badpak te vinden, dat valt ook niet mee. Eentje waar je nog een beetje een figuur in hebt.

Groetjes,
mama van Tijs

Hahahahahaha, je omschrijft het weer erg grappig. Een bekend probleem voor velen onder ons ben ik bang. Op die enkele geluksvogels na, die 3 weken na de bevalling al weer in hun strakke spijkerbroek passen en er in hun bikini uit zien alsof ze nog nooit zwanger zijn geweest. Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld.

Hoe dan ook. Ik moet zeggen dat ik sinds ik alleen ben een stuk gemakkelijker ben gaan denken. Ik heb er zelf altijd een giga probleem van gemaakt, omdat het door mijn ex ook wel verbaal, danwel non-verbaal geuit werd dat ik stevig ben. Daardoor daalde mijn zelfbeeld tot drastische dieptes. Nu, na een heel moeilijk jaar ben ik op de een of andere manier anders gaan denken. Ik weet nog steeds dat ik stevig ben en dat dat best wat minder mag zijn, maar ik trek gerust een bikini aan. Ikzelf vind dat het kan en als een ander het niet mooi vind, jammer dan! Bovendien vind ik dat men wel aan mijn lijf mag zien dat ik twee kanjers op deze wereld heb gezet. Ik heb nu meer zoiets over me als; ze nemen me maar zoals ik ben!! En eerlijk gezegd leeft dat, althans voor mij persoonlijk, een stuk gemakkelijker.

Groetjes Fonske.

Al die broekjes zijn zo ieniemini!!  En de bovenstukjes altijd te klein!! Tip, bij de Hunkemoller hebben ze nu 50% korting en kun je zelf matchen. Ik heb laatst een tankini gekocht, is de buik nog een beetje bedekt.

Maar ik ken helaas ook het probleem!! Voor mijn zwangerschapstrepen schaam ik me trouwens niet, ben er zelfs trots op, ik vind het een teken van een hele prestatie die ik heb neergezet!!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Vervelend hè,ál die superleuke,sexy niemendalletjes en dan trek je het aan....
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn figuur vrijwel direct terug had na beide bevallingen.
Hier zit het juist in de genen om slank te zijn.
Maarrrrrrrrrrrr,die enorme landkaart op mijn buik is werkelijk een verschrikking!
Toch heb ik er lak aan en trek gewoon een bikini aan,wie het niet mooi vindt,doet zijn ogen maar dicht.
Ik ben niet zo'n badpakken fan dus voor mij toch gewoon een bikini.
En ja,niemand kent je daar dus ik zou gewoon kopen wat ik mooi vind.
Heel veel succes!
Groetjes Tanja

Och, wat een gedoe. Gelukkig hoef ik niet want ik pas alles nog.
Of liever gezegt weer want vorig jaar vond ik het wel een drama.
Mijn lieve schattige neefje van 4 zei toen tegen mij ‘Steef, je billen blubberen er uit’     en hij had nog   gelijk ook, trouwens niet alleen mijn billen...

Fijne vakantie Esmé

haha, Esmé, zit gewoon te lachen om je omschrijving...crepepapier sponsor! Hoe verzin je het!
Helaas moet ik helemaal niet lachen om mijn eigen buik....Een megarol die maar niet wegwil......Zelfs Sonja krijgt hem niet weg!
Heb heel lang nog mijn zwnagerschapsbikini aangedaan met zwemmen, die had zo'n fijn hoog broekje! Alleen het bovenstuk was te groot (tja, die 2 theezakjes die hier  hangen passen in geen enkel bikinitopje denk ik! )   Heb dus een los bovenstukje gekocht en het broekje van de zwangerschapsbikini gebruik ik nog steeds. Heb nog geen ander (wat een beetje toonbaar is) gevonden.........
Zucht....Eigenlijk moeten we maar ook gewoon trots zijn op die striepkes op je buik en die dakkapel onder je navel....Het heeft een reden: je mooiste schatje vond het heerlijk in die megabuik!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan