Zucht - echo enzo

Als er ièts is wat ik meekrijg op forums is dat iedere zwangerschap weer anders is.
Morgen de eerste echo - spannend - en sinds afgelopen weekend zijn mn kwaaltjes afgenomen. Alleen nog een wat drukkend gevoel onderbuik en -rug, licht pijnlijke borsten (wat een verschil) en wat moe. Dat is wel anders geweest. Toch zou ik pas 8,5 week zijn. Ik voel me niet echt bezorgd maar toch ook weer wel. Kon goed wachten maar nu toch ook weer niet. - zucht - dus...
Hoe is dat nou voor jullie? Er zijn meer eerste echo's deze week, spannend!
Liefs Ing09

Hoi,

Ik heb vorige week mijn eerste echo gehad, waarbij we een hartje hebben zien kloppen. Ik was toen precies 7 weken zwanger. Nu ben ik 8 weken + 1 dag zwanger, en bij mij zijn de kwaaltjes ook tot een minimum afgenomen. Wel pijnlijke/gevoelige borsten, een drukkend "gevoel" in mijn buik (voornamelijk na een drukke werkdag) en het gevoel een "opgezette" buik te hebben. Verder niet misselijk, niet echt overdreven moe, ik loop niet continu naar het toilet. Gisteren intakegesprek gehad bij Moeders voor Moeders en mijn HCG gehalte was prima. Dat stemt dan weer gerust. Dus ... ik zal wel gewoon moeten genieten van de afwezigheid van kwalen! En hoop dat jij dat ook kunt doen.
Veel succes met de echo!

Na morgen zeker! Bedankt voor je berichtje - ik lees dit gelukkig ook wel meer. Waarschijnlijk zijn we geluksvogels dat ons lichaam er al zo snel aan went. (of het komt straks weer terug, kan ook zomaar geloof ik ;-))

ooh laantje wat ben ik jaloers op jouw.!!!!
hahaha.
heerlijk zeg voor je.
succes morgen,op naar een goeie echo.
laat je het weten.
gr marjan

Terug
Bovenaan