zucht...ik zit er echt heel erg mee...wat moet ik nou>???

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,
over wat ik daarnet zei...ik zit er nog steeds heel erg mee.
Er gaan echt rare dingen door je hoofd spoken,en ik voel me echt zo machteloos.
waarom zei die rot test dan dat ik zwanger was? en waarom moet dat bij mij?en kan ik eigenlijk wel kinderen krijgen...pff...ik voel me dr echt niet goed bij.
ik slaap slecht enzoi.
Maar het ergste is dat ik het niet van me af kan zetten.
Hoe kan ik nou echt zorgen dat het wel raak is en hoe doe ik dat dan?
ik weet niet of jullie dat weten maar ik snap er weer es geen snars van....

Ik voel me echt een zielige sukkel als ik het allemaal zeg maar HELP ME,PLEASSSSSE?

groetjes moniek*(nog steeds heel erg verdrietig)*

wat een rotzooi is het toch, eigenlijk zou zoiets niet mogen gebeuren
ik snap het wel van je, als je beslist om zwanger te willen worden, kan het niet snel genoeg.
ik denk ook de hele tijd dat ik dingetjes voel enz, en ik ben pas net begonnen, toch wil ik er alles aan doen om het te laten lukken. maar dat gaat nu eenmaal niet het is altijd maar weer afwachten

Hoi meis,
Wat rot voor je dat je zo voelt!!! Snap goed dat zo graag wilt dat wil hier iedereen toch!!!
Maar misschien moet je toch proberen er een beetje positief tegen over te staan en gewoon je leventje daar mee doorgaan en dan heb je kans zomaar in eens zwanger te zijn!!!
Is wel makkelijk gezegt dan gedaan, als je iets zo graag wilt, maar als je er te mee bezig bent lukt het misschien ook niet!!! Hoop niet dat je boos wordt van mijn reactie, maar bedoel het goed met je!!
Nou meis sterkte en ook voor jou schijnt er na de donkere wolken een zonnetje!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan