Zucht...krijg er de Z.... van!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Morgen en de dagen daarna zijn weer goed voor de zenuwen.2 weken geleden heb ik van zondag op maandag mijn eisprong gehad.Heb maandag avond nog een ovulatietestje gedaan,maar hij was voorbij.
Het was de derde ronde en gelukkig was ik redelijk relaxed tijdens het wachten.De 2 weken zijn morgen voorbij en we zijn ergens wel van goede hoop,maar ergens ben ik ook wel geirriteerd.De afgelopen 2 rondes was ik er elke keer van overtuigd dat het raak was.Mijn vent helemaal enthousiast gemaakt.En dan de dag na D-day toch ongesteld.Nu heb ik mijn mond maar gehouden.Al die dooie mussen...Zelf probeer ik er ook niet teveel bij stil te staan.Heb de 29e een bruiloft,kan ik lekker drinken,haha.
Maar goed,na al die dooie mussen ben ik wel een beetje ontmoedigd.
Ik denk niet dat het raak is.Ik voel me niet anders dan anders.Mijn borsten zijn wel lekker aanwezig,maar dat waren ze in meerdere of mindere mate de vorige keer ook.Verder voel ik niks.
Ik geloof dat ik de vorige twee zwangerschappen wel allerlei symptomen had,maar misschien viel dat ook wel mee.Geen idee.
Bij de jongste was het meteen raak en bij de oudste na 2 twee rondes.
Ik zal wel nerveus zijn omdat het al ronde drie is.Misschien lukt het wel niet meer.....vast niet...toch?!
Ben nu sinds oktober 2009 bezig.Eerst zelf proberen,in januari Clomid ertegen aan. En ja dan ben je toch alweer ruim een half jaar verder.Stelt niks voor natuurlijk,maar ik verheug me nou eenmaal!
Dus Baby,waar blijf je!

Ik wacht nog maar eventjes een paar dagen....

Bedankt voor het luisteren (lezen)

Gr Bien

Hoi .
Tja uiteindelijk is elke zwangerschap toch weer anders!
Met onze eerste was het ook in 1 keer raak, maar nu dus niet, helaas!
Ik "beeld"me altijd vanalles in, puur omdat ik het graag wil...
Maar ja niks is zo'n goede fopper als het vrouwelijke lichaam...
Ik denk dat het je vast wel lukt, alleen je hebt nu meer tijd nodig!
Succes

Terug
Bovenaan