Zucht... nog steeds overtijd..

Sorry ik moet het gewoon weer even kwijt. Ik ben nu al 3 en een halve week overtijd. Normaal heb ik een cycles van 30 dagen. Heb al 3 testen gedaan en ook 1 bij de huisarts...maar allemaal negatief. Ik ben al bijna een jaar gestopt met de pil.
Ik weet het nu niet meer.... Ik heb nu echt het gevoel dat ik niet zwanger ben...terwijl ik eerst zoveel hoop had omdat ik maar niet ongi werd.
Kan het misschien zo zijn dat mn lichaam te weinig zwangerschapshormoon aanmaakt voor zo'n test?? En als ik dan een bloedtest zou doen komt het daar dan wel met zekerheid uit.
Ik ben vandaag begonnen met temperaturen en ik vond mijn temp erg hoog. 37.4
Ik weet natuurlijk nog niet hoe het normaal is...maar het lijkt mij erg hoog. Wat zou dat kunnen zeggen??
Je moet toch temperaturen als je nog in bed ligt??

Nou ik weet het allemaal niet meer. mijn huisarts zegt dat ik moet afwachten...maar hoe lang??
Een cycles van ineens 53 dagen klopt toch niet??

Is er iets mis met me....of zou ik toch zwanger kunnen zijn...

Sorry voor dit hele lange verhaal, maar ik weet het gewoon even helemaal niet meer. Ik moest het even kwijt.

Ik hoop dat iemand tips heeft of me iets meer kan vertellen. Of dat het herkenbaar is voor iemand en hoe dit bij jou is afgelopen...

Alavast heel erg bedankt!!!

hoi josja ,
ik las je berichtje en ik voel helemaal met je mee,want ik was 1,5 jaar gestopt met de pil en ik werd maar niet zwanger en er waren op dat moment ook veel spanningen in onze familie.ik ben toch maar weer aan de pil gegaan voor 2,3 mnd,omdat ik met een nieuwe uitdaging wilde beginnen (opleiding voor agente),maar ik had de sporttest niet gedaan en later twijfeld ik ook ,omdat het gevoel om mama te worden erg sterk was.Weer gestopt en na 3 mnd was ik nog neit zwanger,naar de huisarts geweest en ik moest eerst maar gaan temperaturen en als er binnen 3mnd nog niets was dan weer terug komen.Ik temperatuurde mij elke ochtendin bed en vree om de dag,want het zaad leeft 24 uur en aan het einde van mijn cycles werd het 37.8 en 38.1 en ik voelde me anders en was een week over tijd en de test was negatief .Een week later toch weer een test en was ik toch zwanger.De huisarts zei dat het zwangerschapshomoon nog niet voldoende aanwezig was in mijn bloed.Inmiddels heb ik een gezonde zoon van 22mnd.Verder vind ik het gek dat de huisarts je niet doorstuurt voor een echo,maar vraag er anders om ,want je wilt toch graag weten of je zwanger bent.
Josja,ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt.Ik hoop voor jou dat het zal gaan zoals je het hoopt .
Groetjes Jen

Hoi Josja,
Mijn advies aan jou is: een bloedtest!
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je na een jaar opeens een lange cyclus hebt! Je hebt ook het recht op een bloedtest, want je betaald ziekefonds toch?
Je hebt dan gewoon zekerheid, want deze onzekerheid is ook niet goed voor je kindje als je zwanger blijkt te zijn.
Ik weet niet of je nog andere zwangerschapskwaaltjes hebt?
Niet dat dat hoeft hoor, maar misschien wil de huisarts dit wel horen en dan heb je ze toch opeens...?
Heel veel succes met alles en ik duim voor je dat je zwanger bent.
Liefs Esther

Hoi Josja,

Maak een afspaak bij de dokter en bekijk samen wat de mogelijkheden zijn. Laat een bloedtest doen of een echo maken en kijk wat daar het resultaat van is. En laat je niet afschepen.

Zelf ben ik inmiddels 1,5 week overtijd en heb 2x een test gedaan die negatief was. Het gekke is dat ik nu al 2 weken last van mijn borsten heb (terwijl dat anders 3 dagen voordat ik ongi moet worden tot de ongi dag zelf duurt) en de hele dag een vaag gevoel van misselijkheid. Het is wel enigszins frusti. Elke keer als ik naar het toilet ga verwacht ik het te zijn geworden en er gebeurt gewoon niets.

Als ik volgende week nog niet ongi ben dan maak ik een afspraak bij de huisarts.

Ik hoop voor jou dat je zwanger bent!

Groetjes,Femke

hoi josja,
ik herken jou verhaal wel. Ik ben in okt gestopt met de pil daarna eerst 7 weken niet ongi geweest en toen 2 keer gewoon en toen ineens 11 weken niet!! Ik vond het ook erg raar en heb er 3 testen aan verspilt maar goed uiteindelijk werd ik dus toch nog ongi. dus het kan echt.
groetjes nicole

Hoi josja

Ik ben het helemaal met nicole eens zelf zit ik nu op dag 57 en ook bij mij nog geen ongi te bekennen.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt maar ga voor de zekerheid eerst even naar de dokter vraag gewoon om een bloedtest inderdaad.
Zelf ben ik vorige week naar de dokter geweest en moet 17 mei voor de eerste keer naar de gyn

groetjes patricia

Terug
Bovenaan