Sorry ik moet het gewoon weer even kwijt. Ik ben nu al 3 en een halve week overtijd. Normaal heb ik een cycles van 30 dagen. Heb al 3 testen gedaan en ook 1 bij de huisarts...maar allemaal negatief. Ik ben al bijna een jaar gestopt met de pil.
Ik weet het nu niet meer.... Ik heb nu echt het gevoel dat ik niet zwanger ben...terwijl ik eerst zoveel hoop had omdat ik maar niet ongi werd.
Kan het misschien zo zijn dat mn lichaam te weinig zwangerschapshormoon aanmaakt voor zo'n test?? En als ik dan een bloedtest zou doen komt het daar dan wel met zekerheid uit.
Ik ben vandaag begonnen met temperaturen en ik vond mijn temp erg hoog. 37.4
Ik weet natuurlijk nog niet hoe het normaal is...maar het lijkt mij erg hoog. Wat zou dat kunnen zeggen??
Je moet toch temperaturen als je nog in bed ligt??
Nou ik weet het allemaal niet meer. mijn huisarts zegt dat ik moet afwachten...maar hoe lang??
Een cycles van ineens 53 dagen klopt toch niet??
Is er iets mis met me....of zou ik toch zwanger kunnen zijn...
Sorry voor dit hele lange verhaal, maar ik weet het gewoon even helemaal niet meer. Ik moest het even kwijt.
Ik hoop dat iemand tips heeft of me iets meer kan vertellen. Of dat het herkenbaar is voor iemand en hoe dit bij jou is afgelopen...
Alavast heel erg bedankt!!!
Ik weet het nu niet meer.... Ik heb nu echt het gevoel dat ik niet zwanger ben...terwijl ik eerst zoveel hoop had omdat ik maar niet ongi werd.
Kan het misschien zo zijn dat mn lichaam te weinig zwangerschapshormoon aanmaakt voor zo'n test?? En als ik dan een bloedtest zou doen komt het daar dan wel met zekerheid uit.
Ik ben vandaag begonnen met temperaturen en ik vond mijn temp erg hoog. 37.4
Ik weet natuurlijk nog niet hoe het normaal is...maar het lijkt mij erg hoog. Wat zou dat kunnen zeggen??
Je moet toch temperaturen als je nog in bed ligt??
Nou ik weet het allemaal niet meer. mijn huisarts zegt dat ik moet afwachten...maar hoe lang??
Een cycles van ineens 53 dagen klopt toch niet??
Is er iets mis met me....of zou ik toch zwanger kunnen zijn...
Sorry voor dit hele lange verhaal, maar ik weet het gewoon even helemaal niet meer. Ik moest het even kwijt.
Ik hoop dat iemand tips heeft of me iets meer kan vertellen. Of dat het herkenbaar is voor iemand en hoe dit bij jou is afgelopen...
Alavast heel erg bedankt!!!