Zucht....red devils toch doorgekomen.

A

Anoniem

Guest
Na 3 dagen overtijd toch ongi geworden vanmorgen.....wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg, veel plassen, gevoelige borsten.....ik kan wel janken.... sorry dat ik het zo zeg maar we hebben deze maand echt om de dag geklutst en weer niet gelukt. Daar wordt je toch moedeloos van?! Op naar ronde 7......
Ik voel me echt rot, ik zie alleen maar zwangere om me heen en bij ons lukt het steeds weer niet. Ik ben echt blij dat mijn vriend wel erg optimistisch blijft!
Succes allemaal!

Syllie

eeehh neee he?????? balen!!! Ik had vorige maand precies hetzelfde!! Deze maand op tijd maar welgeteld 5 druppels bloed verloren dus morgen of overmorgen es testen.
Ik zie ook overal zwangere vrouwen hoor!!! Wordt er soms ook moedeloos van. Als of ik dan de enige op de wereld ben die niet zwanger kan worden

Maar onze tijd komt ook nog wel!!!

groetjes Costa

Hoi Costa!

Heb je al getest? Spannend hoor, ik hoop voor je dat het raak is, misschien heb je een innestelingsbloeding gehad? Ik duim voor je!
Ik ben vandaag weer wat opgewekter na die tegenvaller van gisteren. Komt door mijn ventje, hij is erg positief en heeft me weer opgepept, dus vol goede moed gaan we de volgende ronde in! Ik ga een persona kopen, misschien helpt het.

liefs Syllie

Terug
Bovenaan