Zucht steun

Na 2 slapeloze nachten ben k,toch best erg moe we zyn nu onderweg vanuit barneveld naar huis (sliedrecht) zyn by m,n ma geweest die is na een herseninfarct gehandicapt geworden en kan dus niet komen dus zyn er nu geweest was fyn maar ben nu wel erg moe en straks gaat manlief uit met z,n werk die komt vanavond laat pas thuis dus doe k,lekker rustig aan de rest van de dag met de kids gelukkig lust zoonlief ook pizza dus doe t,makkelyk met eten

Zag dat je moeder een herseninfarct heeft gehad, mijn moeder heeft er 2 in 2 jaar tijd gehad zonder dat we het wisten, we wisten wel dat ze wat had, maar neit precies wat, we weten het nu 9 a 10 mnd. MAg ik vragen wat jouw moeder eraan heeft over gehouden en hoe jij ermee omgaat met je kinderen?
Als het te persoonlijk is dan hoef je uiteraard neit te antwoorden, maar in mijn vriendengroep begrijpt niemand de sitruatie, dis denken na lange tijd dat het beter gaat en dat er neits meer aan de hand is.
Mijn moeder heeft als gevolg van de infarcten vasulaire dementie en kan moeilijk lopen.
Ik hoor het raag van je, fijn weekend

Je mag het gerurt vragen hoor ze is rechts verlamd ze weet alles goed maar kan weinig praten dat is best moeilyk wel probeer k.er zo gewoon mogelyk er mee om te gaan t,moeilykst is dat k,zo weinig aan d,r nix vragen qua zwangersbhap en nu dan qua opvoeding ik heb ze nog maar aan de andere kant niet ik probeer haar ook zoveel mogelyk erby te betrekken k,heb m,n dochter op d,r verlamde arm gelegd en in d,r goeie hand de fles gegeven zodat ze dat zelf kon doen ze heeft er v genoten heb ik by m,n zoon ook gedaan en die kruipt op hem z,n manier nog by d,r neer maar vindt t,soms wel moeilyk we hadden elkaar een poos niet gezien omdat k,slecht kon op t,laatst en als m,n dochter wordt gedoopt wordt in de kerk kan ze er ook niet by zyn

Jeet je die zin ik heb ze nog maar aan de andere kant niet, dat herken ik zo goed, mijn moeder is mijn moeder al een aantal jaren niet meer, zo egoistisch en kinderlijk en zoals je zegt je probeert er zo goed mogelijk mee om te gaan en zo gewoon mogelijk, maar dat is wel moeilijk. Zeker met de zwangerschap en nu dus als je een kindje hebt. Tijdens mijn zwangerschap ben ik niet wezen shoppen met mn moeder naar babykleertjes en gewoon over de zwangerschap praten ging al neit, want de tv of wat anders was dan belangrijker. Dat is hard en doet je wel zeer, maar je weet gewoon dat ze er n eits aan kan doen. En nu begrijpt ze gelukkig wel dat Finn onze zoon is, maar het is wel anders als met Amber onze andere dochter van 4jr en 9 mnd. Die heeft ze nog zeg maar "bewust"meegemaakt.

Ik heb dan nog het geluk dat ik er elke week zie, lijkt me voor jou zeker erg moeilijk als je ze niet vaak ziet, het blijft toch je moeder, en je wilt er zo vaak heen als mogelijk is, maar meid wel aan jezelf denken, zo met 2 kids. En met de doop, lijkt me ook erg moeilijk je wilt toch je ouders erbij hebben. MAar ik begrijp je zo goed.

Rustig aan doen.

Hoe is het verder met je dochtertje, zag dat ze spruw had?

Ja joh t,is allemaal pittig vooral ook dat m,n pa niet meer leeft met alina gaat met vlagen goed de spruw blyft rommelen heb 2e kuur maar t,wil niet weg ze drinkt met momenten erg slecht ander moment weer goed vindt d,r wit zien moet zo naar de dr voor mezelf heb sinds gisteravond erge buikpyn links t,is dezelfde pyn als jaren terug met m,n galstenen behalve aan de andere kant hoop niet dat t,nierstenen zyn wil dan ook even vragen wat k,met alina moet doen

Jee, dat geloof ik goed dat het pittig is, zeker omdat je vader niet meer leeft.

Hoe was het bij de dokter, hoop dat het mee is gevallen, want dat wil je er neit bij hebben, en met Alina, hoe is het met dr spruw, had je ook meteen gevraagd aan de dokter wat je er nog aan kan doen?

Hier gaat het goed, met mn moeder minder gisteren nieuws gekregen dat dr nieren neit meer goed werken en we willen dat e weer een mri scan krijgt, want volgens mij heeft ze weer een herseninfarct gehad, veel kan ze niet meer.
Ik vind het knap hoe jij het doet zeker nu je vader er niet meer is. Knap maar zwaar van je, maar wel aan jezelf denken.

Fijn weekend.

Terug
Bovenaan