*zucht*... wanneer is het nou eens over...

Vandaag MRI scan gehad voor de operatie.... wat was dat een K*T-ervaring zeg.... Heb het 25 minuten volgehouden en toen de alarmknop maar ingedrukt omdat ik het niet meer zag zitten... gelukkig hebben ze genoeg materiaal voor die stomme klote operatie van volgende week....

Ik ben die vleesboom echt zo zat, en ook dat ik nu weer dat ziekenhuis in moet, en dan weer minimaal 6 weken gezeik... en in het slechtste geval kunnen ze niet opereren via m'n keizersnede litteken en krijg ik er eentje bij over de lengte van m'n buik...

Verder zie ik als een berg op tegen die operatie, gisteren naar de POS geweest en ik krijg zelfs een epiduraal voor de pijnstilling na de operatie zodat ik die zelf kan toedienen... heel geruststellend allemaal... NOT.

Had ik al gezegd dat ik wel een heel lief, rustig, mooi en lachend Jasmijntje heb?

Maar voor de rest zit ik er eventjes doorheen...

Hoi Babette,
Jeetje, dat klinkt wel weer super heftig en niet leuk inderdaad. Ik vind echt niet dat je zeurt, want dit is echt niet niks. Helemaal na een bevalling zit je bepaald niet te wachten op nog meer gehannes aan je lijf, je bent nog maar net een beetje herstellende.
Gelukkig gaat het met Jasmijn wel heel erg goed en zie je de positieve kant ook nog wel. Wat haar betreft heb je wel ontzettend geboft volgens mij, ze is een prachtig meisje!
Veel sterkte!

Het zit ook inderdaad niet mee, kan me voorstellen dat je het even van je af wilt schrijven!
Geniet maar lekker van je kleine meisje, dat maakt alweer een hoop goed. Succes in elk geval met alles enne...laat je niet kisten!!!

Vandaag uitslag gehad van de MRI van gisteren... en de vleesboom heeft een doorsnede van 16!! cm.... dat is huge... logisch dat ik er nog zwanger uitzie...

Dankjulliewel voor de lieve berichtjes! Kan jullie steun goed gebruiken nu :)

Nou ik wil je echt onwijs veel sterkte toewensen voor de operatie en de periode daarna.
Droom tijdens de narcose maar van je kleine meid dan kan zij jou er helemaal doorheen slepen.
Succes en sterkte!!!

Hi!

Ik heb zelf ook vleesbomen (niet zo groot als de jouwe maar toch). Er is een nieuwe methode om vleesbomen te verwijderen. Dit doen ze in het UMC. Hier heb je waarschijnlijk niet veel meer aan, maar hier is de link http://www.umcutrecht.nl/zorg/nieuws/2010/04/ultrageluid-behandelt-vleesbomen.htm

Verder natuurlijk veel suc6, sonja!

Terug
Bovenaan