zucht .. zo misselijk en roze afscheiding

Ik ben echt zo misselijk. dat ben ik bij mijn vorige zwangerschappen nooit zo erg geweest. vreselijk, ook omdat ik het gevoel heb dat het toch mis gaat. Laat dan die stomme zwangerschapskwaaltjes ook maar achterwege. Vanochtend had ik wat rozige afscheiding nadat ik na de wc was geweest voor een grote boodschap. net was het weer even weg. helaas kan ik alleen maar afwachten.

Weet iemand misschien hoe dat zit met kwaaltjes en een miskraam. gaan je kwaaltjes niet gewoon altijd weg wanneer je een miskraam krijgt of hoeft dat niet perse. Als ik nu een miskraam heb dan horen mijn kwaaltjes toch ook weg te zijn?

Ik heb bij de vorige zwangerschap ook bloed verloren (in totaal drie keer); dat kwam doordat de placenta laag lag. Pas als je ook kramp krijgt (verschrikkelijke kramp, net als ongesteldheid, maar dan nog erger) en bloed verliest is het meestal een miskraam (ook meegemaakt). De avond voor de miskraam waren alle kwaaltjes verdwenen.

En misselijk, ja is gewoon erg vervelend! Bij mij helpt ijsthee... en de hele dag door kleine beetjes eten.

Meestal verdwijnen kwaaltjes als je een miskraam hebt. Dus misschien toch geen miskraam? Beetje rozeverlies kan.

Wat geeft je wat afleiding? Wat vind je leuk om te doen?

is zo lastig om het van me af te zetten, zeker na de echo van vrijdag. helaas zijn mijn opvangkindjes ziek vandaag dus weinig afleiding. Maar zover mijn kennis rijkt, verdwijnen je kwaaltjes en worden ze niet erger. durf ook niet te positief te hopen, dan is de klap harder wanneer het toch mis is.
bij mijn mikraam van de vorige ronde had ik eerst een paar dagen bruine afscheiding en daarna roze en daarna bloed met ongelovelijke buikpijn. ik zal eens wat gaan zoeken om te doen hahaha dan ben ik er niet zo mee bezig misschien

Terug
Bovenaan