zucht....

A

Anoniem

Guest
wat kan je lichaam je toch goed in de maling nemen.....iedere maand voel ik iets anders; misselijkheid,kriebel in borst, ongesteldheidsgevoel, verhoogde temp.curve, moe...enz, er gaan heel wat testen doorheen op deze manier!werd mijn droom maar werkelijkheid! denken jullie ook vaak dat het nu echt raak is maar dan toch weer niet??????????

Hoi Annebel,,

Ja hoor dat gebeurt bij mij ook telkens al die dingen die je hierboven opnoemt hebben mij ook al regelmatig gevonden maar waren rond de nod dag weg en kwam de ongi erweer aan, dus het is hoe jammer ook heeeel normaal om al die dingen te voelen en dat het dan toch niks is rot he?!

succes ermee

Groetjes: Chili

Hoi

Mijn lichaam doet precies hetzelfde.
Volgens mij komt het gewoon omdat je het zelf heel graag wilt en dan krijg je de verschijnselen al.
Ik ben al eens zwanger geweest en heb me toch al 2 keer in mijn lichaam vergist zucht....
probeer me deze ronde niet zoveel te verbeelden.

liefs niempie

Hoi

ik kijk voor het eerst op deze forum, maar ben erg blij te lezen dat er veel meer vrouwen zijn met hetzelfde gevoel als ik.
Elke maand hopen en weer een teleurstelling!! Ik wilde graag weten of jij ook al meer kinderen hebt en hoe lang je nu bezig bent om zwanger te raken!!Ik heb een dochtertje van 3,5 jaar en ben nu ruim een jaar bezig om zwanger te raken, terwijl ik van mijn dochtertje meteen de eerste maand zwanger werd!! Ik heb ongeveer 9 maanden geleden een miskraam gehad met vijf weken zwangerschap!! Soms denk ik dat er wat mis is met mijn lichaam!!
Dus net als veel van jullie ben ik ook vaak teleurgesteld in mijn lichaam.

Liefs Marieke

Terug
Bovenaan