*zucht*

A

Anoniem

Guest
*zucht*

we zijn nog maar net begonnen en ik zit nog niet eens in mijn vruchtbare periode en merk nu al dat ik er teveel mee bezig ben!!
ik was vandaag in de prenatal...moest daar ff wezen...en ik heb een heel klein schattig pakje gekocht.....ERG HE??!!??!!??!!!!!
en dan zie je al die kinderwagens met die schattige baby's....
IK WIL OOK!!!
en dan heb je ook nog eens elke dag bevallingsverhalen op tv!!
ik word echt een beetje gek vanmezelf...lijk wel of ik nergens anders meer aan kan denken...

ben ik de enige of zijn er nog meer die zo "obsessed" zijn......hope so!!
groetjes bri

Hoi Bri,

Ik ben hier ook net nieuw en ik ben ook sinds 1 maand met de pil gestopt.
Ik had gister mijn NOD dagen was het niet geworden maar vandaag wel.
Erg jammer. Maar wat jij hebt heb ik ook heel erg. Ik wil ook harstikke graag.
Mijn vriend en ik hebben zaterdag al cadeautjes gekregen en we zijn nog niet eens zwanger hahaha. Een collega van mij is zwanger en we praten heel de dag door over baby's en zwanger zijn. Ik ga met haar naar prenetal en heb al erg veelleuke dingen gezien maar ik heb nog niks gekocht (al zou ik dat wel willen hoor).
Dus het is echt niet raar dat jij dat obsessieve gedrag hebt hahaha.
ik vind het ok erg moeilijk om zolang te moeten wachten. Maar helaas zullen we dat wel moeten.

Nog veel succes!!!

Groetjes Nance

Ik ken het gevoel helemaal! Ben helaas gister weer ongesteld geworden, op naar ronde 9. Succes met zwanger worden!
Groetjes Mees

hoi hoi

ik zit nu ook nog in ronde 1, maar heb ook al de neiging om spulletjes te zoeken!! ik weet precies hoe jij je voelt!! heb ook al sokjes, kon het niet laten, hihi. ach, onze tijd komt wel, hopelijk zo snel mogelijk.

liefs janine

Die neiging om dingen te kopen heb ik niet. Bij mijn laatste zwangerschap had ik pas  met 14 weken iets gekocht. Met 17 weken  hebben we een kinderwagen uitgezocht, die in de 7e maand bezorgd zou worden.
Drie dagen na die aanschaf bleek ons kindje niet meer te leven. Mocht ik nu weer zwanger zijn dan zal het denk ik nog veel langer duren voordat ik iets koop.

Meiden probeer er iets minder mee bezig te zijn, anders is de teleurstelling zo groot als je weer ongesteld wordt.

Zelf ben ik nu ook weer in afwachting. Mijn temp   blijft maar stijgen, mijn borsten zijn gespannen en onder in mijn buik achter het schaambeen voel ik weer iets drukkends. Nog een paar dagen afwachten en wie weet begint dan pas de spannendste periode.

Miep

Hoi!

Ik herken het helemaal. Die mannen hebben geen leven meer! Baby's dit, baby's dat... Wat zijn leuke namen? Haha!! Maar je moet er inderdaad niet al te veel mee bezig zijn, al is dat wel moeilijk. Het is allemaal zo leuk.
Wij zitten nu in ronde 3, volgende week is mijn vruchtbare periode, dus dan gaan we er weer tegenaan!
Succes allemaal

Groetjes Nada

Terug
Bovenaan