-zucht-

A

Anoniem

Guest
Ik weet het niet meer. Ik ben nu 42 dagen bezig met deze cyclus, heb sinds 3 dagen een klein beetje bruinverlies, borsten zijn alweer minder gevoelig, maar wel wat groter (volgens mijn man, ja dat ziet ie wel, maar de kapper, ho maar ). Heb inmiddels maar liefst 3 keer negatief getest. Vandaag wel wat buikpijn, maar verder helemaal geen ongi-verschijnselen gehad (heb normaal geen pijnlijke borsten). GRRRRRRR Laat me nou maar ongesteld worden, dan ben ik er van af!!!!

hoi julide,

leef met je mee hoor, die onzekerheid is om gek van te worden!

ben je ook onregelmatig dan?

vooral als je je anders voelt dan anders, en helemaal als dat dan opeens weer over is!
het is nu 2 dagen na mijn NOD, en voelde me afgelopen twee dagen helemaal niet tof, maar nu gaat het eindelijk weer prima, misschien was het wel een maf griepje, behalve dat ik nog niet ongi ben.

ik hoop dat het bij jou IETS anders is!

Groetjes
Aimee

Ik hoop het ook. Op een gegeven moment wist ik het zeker, er waren zoveel tekens, maar na 3x mis geloof ik er niet echt meer in. Op zich ben ik wel onregelmatig, maar dan meer van 21-30 dagen Voor de pil was het altijd 3 weken en de eerste maand nadat ik gestopt was, was het 5 weken, maar daarna altijd binnen de marge. Ach, met 3x mis zal ik ook wel wat onder de leden gehad hebben.

groetjes!

Terug
Bovenaan