zucht...

A

Anoniem

Guest
We hebben de moed er weer in... om door te gaan naar...
Ronde 11.
Gister flink de balen gehad en huilbuien, maar na  lief getroost te zijn door
mijn mannetje kunnen we er weer tegenaan.

We zitten er over te denken om  binnenkort met de baas van mijn mannetje te gaan praten. We willen overleggen of er een mogelijkheid is dat mijn hubbie rond de eisprong dagen thuis kan zijn, maar hoe we dit aan gaan of moeten pakken weet ik nog niet. Daar moeten we nog ff goed over na denken.

Voor deze maand is er in ieder geval een leuk en gezellig vooruitzicht want... ik ga over 2 weken heeeeerlijk met mijn mannetje mee. Heb d'r helemaal zin an!

Voor de mensen die zwanger zijn... VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

en voor de mensen die doorgaan naar de volgende ronde of hun NOD snel krijgen...
TOI TOI TOI!!!

Liefs Leah

Hoi Leah,

Das echt flink balen zeg!

Fijn dat je mannetje je zo heeft opgevangen,dat scheelt al een stuk.

Hoe is het nu afgelopen met de andere baan die je man ev toegewezen kon krijgen?

Liefs Caro

Oh Leah, wat erg voor jullie.
Wat lucht een lekkere jankbui dan toch wel een beetje op he. Weer de zoveelste teleurstelling, weer weken afwachten. Goed van je dat je de moed erin houdt!!!
Wij blijven wel duimen voor je hoor
Kop op hoor meid, denk aan je

Thanks voor jullie lieve reacties.

Hé Caro,
Ja we hebben na lang dubben toch besloten om de baan niet aan te nemen. Hij kon dan misschien door de weeks wel vaker thuis zijn maar er werd hem een half jaar contract geboden. Die gok durfden we niet te nemen. Hij zei ook... als ik nou perse weg wilde dan ging ik. maar ik heb een vast contract, heb het naar m'n zin... waarom zou ik dan weg gaan. Het feit dat hij een half jaar contract zou krijgen benauwde ons. Wanneer het dan fout gaat is hij de eerste die er uit moet + er moet wel een hypotheek betaald worden en met hopelijk misschien ooit een kindje op komst geeft dat voor ons geen fijn gevoel. Hij wel er wel van slag van... wist echt niet wat ie moest. 't is goed zo... dan maar niet door de weeks thuis en meer de zekerheid.

Hoest met jou... kun je de boel weer een beetje op de rails krijgen???

Liefs Leah

Terug
Bovenaan