zucht...

Hoi hoi,
Wij hebben een zoontje van 15 maanden en ben nu 6 maanden zwanger van ons tweede kindje. Maar soms wordt ik moe van reacties van mensen.
Ik draag mijn buik weer zo naar voor net als bij ons zoontje. Dus zijn de reacties: o, dan zal je vast weer een jongentje krijgen!

Of mensen zeggen: je hebt alleen maar broers he? O, dan wil je nu zeker wel heel graag een meisje??

Alsof we met een 2e zoontje niet blij zouden zijn!!?

Maar is het werkelijk zo, dat als je je buik precies hetzelfde draagt je dan weer hetzelfde geslacht krijg?
 
Hoi,

Wat stom zeg, die reacties. Maar ja, sommige mensen denken dat je het perfecte gezinnetje bent als je een jongen en een meisje hebt en niet 2 jongens of 2 meisjes.
Over het dragen; volgens mij is er niks over te zeggen. Het is gewoon hoe je kindje ligt en niet wat het wordt.
Dus nee, het is niet zo. Het is gewoon een bakerpraatje.

Succes!!!

Liefs Mariska 2
 
Complete onzin, is gewoon bij iedereen anders. Herken het wel hoor, draag zelf ook alleen naar voren, dus veel opmerkingen van 'zoo, dat wordt zeker een knul'. Ach, ik zet m'n oog- en oorkleppen af en toe maar even op!!
 
Nee joh, een absoluut bakerpraatje. Je komt er alleen maar achter via een echo. Al die andere "verschijnselen" zijn totale onzin. Wil allemaal niets zeggen.
 
Ik weet tot op zekere hoogte wat je bedoelt.
Ik draag echt alles van voren en iedereen (nou ja bijna) zegt: het zal wel een jongen worden want je draagt zo naar voren.
Slaat nergens op, we hebben 2x een pretecho gehad en het wordt echt een meisje.
Groetjes
 
Erg he, die mensen die denken dat je een meisje wilt als je al een jongen hebt? Wij weten inmiddels dat we een tweede zoon krijgen en vinden het fantastisch, twee knullen.

Maar mensen houden niet op met zeggen: ja, je wilt het liefst een meisje he? En als je zegt neehoor, l*llen ze er gewoon overheen met de dooddoener: een jingen en een meid is toch een koningskoppel. Blehhh, wat een onzin! Men beseft niet hoe irritant het is. Mijn vriendin kreeg een tweede dochter en men zei gewoon ronduit: goh wat jammer. Erg he????

Hopelijk geniet jij net zo van wat het ook mag worden als wij doen! Trek je er niks van aan!
 
Ik draag ook heel erg naar voren en krijg dezelfde reacties. Jammer voor hen want wij krijgen een dochtertje. Het is allemaal onzin . Het kan aan de buikspieren liggen of hoe het kindje ligt. En inderdaad een meisje of een jongetje , wij zijn blij met het nieuwe mensje!
 
Terug
Bovenaan